Inicio >  Rutas Senderismo >  Rutas > Detalles da ruta

Desnivel de subida: 741m
Desnivel de baixada: 741m
Distancia horizontal: 11600m
Tipo de recorrido: Ida e volta
Severidade do medio natural: 3
Orientación no itinerario: 2
Dificultade no desplazamento: 2
Cantidade de esforzo necesario: 3
Pasos de escalada: Non
Rápel: Non
Pendente de neve: Non
0 º

DESCRICIÓN

É unha ruta clásica na zona do Sil, que saíndo do pobo de Cuevas del Sil, acada a braña de la Seita. Non ten maiores dificultades que o desnivel. O día que se fixo co grupo, tivemos que descalzarnos para poder curzar un torrente. Ese día e os anteriores chovera moito. Destaca o seu interese paisaxístico e natural, así como etnográfico.