Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Manifesto con motivo do Día Internacional pola eliminación da violencia contra as mulleres

[25/11/2021] Co gallo do Día Internacional pola eliminación da violencia contra as mulleres, reproducimos o manifesto da Rede de Unidades de Igualdade de Xénero para a Excelencia Universitaria, subscrito pola USC.

Selección da xefatura do servizo da coordinación do servizo de limpeza. Resolución definitiva

[02/11/2021] Publícanse a resolución definitiva da contratación da xefatura de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela.

Selección da xefatura do servizo da coordinación do servizo de limpeza. Resultados e resolución provisional

[02/11/2021] Publícanse os resultados fase I e fase II e a resolución provisional da persoa candidata seleccionada para a contratación dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela.

Os participantes da última quenda do Verán CampUSC mantiveron senllos encontros co reitor Antonio López e co alcalde de Santiago

[06/09/2021] Nenos e nenas da derradeira das 5 quendas do Verán CampUSC 2021 visitaron este luns o Colexio de San Xerome para manter un encontro co reitor Antonio López e coa vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo Moledo. Os vinte nenos e nenas, distribuídos en dous grupos de dez, acompañados polo xerente da Fundación USC, Óscar Hermida, e a vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos da USC, Mar Lorenzo, foron asemade recibidos polo alcalde da cidade, Xosé Sánchez Bugallo.

Convocatoria para a selección dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza

[30/08/2021] Convocatoria da Fundación USC para a selección dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela. A data límite para presentar a documentación é o día 9 de setembro de 2021

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>