Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/05/2018] Dobre xornada con protagonismo para o atletismo e importantes citas do fútbol veterano e o tenis na axenda deportiva do Club na fin de semana.

Mapas e track GPS da actividade especial de primavera. Cordilleira Cantábrica

[16/05/2018] Xa están dispoñibles os mapas e track GPS da actividade especial de primavera que se vai realizar por terras de Babia na cordilleira Cantábrica.

Listas definitivas de persoas admitidas en cada queda do Verán CampUSC 2018

[14/05/2018] Publícanse as listaxes definitivas das persoas admitidas nas distintas quendas do Verán CampUSC 2018.

Raquel González , oitava no Campionato de España Universitario de Natación

[14/05/2018] Raquel González Tojo, do Club USC, clasificouse en oitavo lugar na proba de 50 m. libre no Campionato de España Universitario de Natación que se celebrou na piscina de Fuentezuela, en Jaén, os pasados días 8 e 9 de maio.

Competicións do Club USC na fin de semana

[11/05/2018] Doutra volta, o protagonismo deportivo da fin de semana correspóndelle ao atletismo, o fútbol veterano, o tenis, o xadrez e mais a natación.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>