Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 16 de xuño. Ría de Ares.

Ruta de Lecer que combina unha camiñadas e un percurso en kayak.

Continuamos a nosa programación de rutas de Lecer. Nesta ocasión imos á zona da ría de Ares. A nosa ruta comeza na fermosa vila de Pontedeume. É un percorrido costeiro que nos leva dende esta vila, cruzando a fermosa ponte sobre o Eume, ata a praia da Madanela, xa no concello de Cabanas. Dende aquí, subindo unhas escaleiras de madeira, acadamos unha senda costeira ben fermosa que, entre unha frondosa e case selvática vexetación, nos leva ata Redes, vila mariñeira moi ben conservada no concello de Fene. Dende aquí regresamos ata á praia da Madanela, onde nos recolle o bus. Pola tarde temos concertada unha actividade en kayak pola ría, co clube Firrete de Pontedeume. É unha actividade moi interesante e divertida e non é necesario ter experiencia previa. Para facer o percorrido en kayak é imprescindible saber nadar. As embarcacións son autovaciables e moi estables. Hai que levar toalla, chanclas, bañador, camiseta, así como protector solar, gafas de sol e gorra, e roupa seca para cambiarse. Teremos posibilidade de ducharnos ao rematar. En caso de non estar o día moi caloroso pode ser boa idea levar un chuvasqueiro (que sexa moi fino) a modo de cortaventos.O prezo da actividade en kayak será sobre 15 euros, dependendo do número final de participantes e haberá que aboalo alí mesmo. A duración será de dúas horas e media aproximadamente.Entendemos que a xente que se anota na actividade vai facer o percorrido en kayak de non ser así, por favor, comunicádeo ao servizo de deportes no momento de facer a inscrición.

Data límite de inscripción: mércores 13 ás 14:00 h.

• Lonxitude: 10 km aproximadamente
  • Desnivel: baixo