Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 16 de xuño. Ría de Ares.

Ruta de Lecer que combina unha camiñadas e un percurso en kayak.

Continuamos a nosa programación de rutas de Lecer. Nesta ocasión imos á zona da ría de Ares. A nosa ruta comeza na fermosa vila de Pontedeume. É un percorrido costeiro que nos leva dende esta vila, cruzando a fermosa ponte sobre o Eume, ata a praia da Madanela, xa no concello de Cabanas. Dende aquí, subindo unhas escaleiras de madeira, acadamos unha senda costeira ben fermosa que, entre unha frondosa e case selvática vexetación, nos leva ata Redes, vila mariñeira moi ben conservada no concello de Fene. Dende aquí regresamos ata á praia da Madanela, onde nos recolle o bus. Pola tarde temos concertada unha actividade en kayak pola ría, co clube Firrete de Pontedeume. É unha actividade moi interesante e divertida e non é necesario ter experiencia previa. Para facer o percorrido en kayak é imprescindible saber nadar. As embarcacións son autovaciables e moi estables. Hai que levar toalla, chanclas, bañador, camiseta, así como protector solar, gafas de sol e gorra, e roupa seca para cambiarse. Teremos posibilidade de ducharnos ao rematar. En caso de non estar o día moi caloroso pode ser boa idea levar un chuvasqueiro (que sexa moi fino) a modo de cortaventos.O prezo da actividade en kayak será sobre 15 euros, dependendo do número final de participantes e haberá que aboalo alí mesmo. A duración será de dúas horas e media aproximadamente.Entendemos que a xente que se anota na actividade vai facer o percorrido en kayak de non ser así, por favor, comunicádeo ao servizo de deportes no momento de facer a inscrición.

Data límite de inscripción: mércores 13 ás 14:00 h.

• Lonxitude: 10 km aproximadamente
  • Desnivel: baixo
  • Dificultade: baixa
  • Hora de saída: ás 09:00, diante da piscina universitaria
  • Hora de regreso: ás 21:00 aproximadamente
« Maio - 2018 »
L Ma M X V SD

Mércores 9 de maio. Roteiro en A Coruña. Torre de Hércules

Viaxamos ata A Coruña para facer un roteiro por un dos espazos naturais más importantes da cidade: a zona da Torre de Hércules e Punta Herminia.

Sábado 12 de maio. Serra de Queixa. Ruta de Montaña.

Imos ata Chandrexa de Queixa para facer un percorrido por unha das serras máis senlleiras do Macizo Central Ourensán: a serra de Queixa.

17-20 de maio. Actividade especial de primavera: Babia. Cordilleira Cantábrica (León)

Babia, facendo fronteira entre León e a comarca asturiana de Somiedo, ofrece unhas das paisaxes máis marabillosas da cordilleira Cantábrica.

Sábado 26 de maio. O Grove. Ruta de Lecer.

Esta ruta percorre o litoral oeste da península do Grove partindo do Museo da Salazón, en punta Moreiras, e rematando en San Vicente do Grove.