Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 16 de xuño. Ría de Ares.

Ruta de Lecer que combina unha camiñadas e un percurso en kayak.

Continuamos a nosa programación de rutas de Lecer. Nesta ocasión imos á zona da ría de Ares. A nosa ruta comeza na fermosa vila de Pontedeume. É un percorrido costeiro que nos leva dende esta vila, cruzando a fermosa ponte sobre o Eume, ata a praia da Madanela, xa no concello de Cabanas. Dende aquí, subindo unhas escaleiras de madeira, acadamos unha senda costeira ben fermosa que, entre unha frondosa e case selvática vexetación, nos leva ata Redes, vila mariñeira moi ben conservada no concello de Fene. Dende aquí regresamos ata á praia da Madanela, onde nos recolle o bus. Pola tarde temos concertada unha actividade en kayak pola ría, co clube Firrete de Pontedeume. É unha actividade moi interesante e divertida e non é necesario ter experiencia previa. Para facer o percorrido en kayak é imprescindible saber nadar. As embarcacións son autovaciables e moi estables. Hai que levar toalla, chanclas, bañador, camiseta, así como protector solar, gafas de sol e gorra, e roupa seca para cambiarse. Teremos posibilidade de ducharnos ao rematar. En caso de non estar o día moi caloroso pode ser boa idea levar un chuvasqueiro (que sexa moi fino) a modo de cortaventos.O prezo da actividade en kayak será sobre 15 euros, dependendo do número final de participantes e haberá que aboalo alí mesmo. A duración será de dúas horas e media aproximadamente.Entendemos que a xente que se anota na actividade vai facer o percorrido en kayak de non ser así, por favor, comunicádeo ao servizo de deportes no momento de facer a inscrición.

Data límite de inscripción: mércores 13 ás 14:00 h.

• Lonxitude: 10 km aproximadamente
  • Desnivel: baixo
  • Dificultade: baixa
  • Hora de saída: ás 09:00, diante da piscina universitaria
  • Hora de regreso: ás 21:00 aproximadamente
  • MIDE da ruta da ría de Ares
  • Mapa da ruta da ría de Ares
« Xaneiro - 2019 »
L Ma M X V SD

Sábado 19 de xaneiro. Arredores de Corrubedo

Comezamos o ano cun fermosísimo percorrido costeiro pola zona de Corrubedo e o seu parque natural.

Sábado 26 de xaneiro. As Fragas de Trabada. Ruta do Vento

O concello de Trabada agocha un valiosísimo tesouro nas ladeiras da serra da Cadeira: as Fragas de Trabada.

Luns 28 de xaneiro. Especial Santo Tomás de Aquino. Fervenza de Augacaída e castro de Marce.

Ruta até a fervenza de Augacaída e o castro de Marce, probablemente un dos sitios máis fermosos da Ribeira Sacra.