Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 11 novembro. Ruta do Farricoque (Luíntra)

Percorrido no concello de Nogueira de Ramuín coñecido como a ruta do Farricoque.

A ruta comeza en Luíntra, capital do concello e transcorre por corredoiras, entre carballeiras e bosques en moi bo estado de conservación. Tamén cruza zonas altas que permiten ter unhas estupendas panorámicas do Miño e seus arredores, así como outras zonas montañosas. Atravesa algúns pequenos pobos e aldeas como Liñares, Nogueira e Moura (san Xoán): aquí deixamos a ruta do Farricoque e nos achegamos a un fermoso miradoiro sobre o Sil. Un pouco máis adiante xa nos recolle o bus.

O percorrido conta cun alto interese natural e paisaxístico. Os camiños en xeral son bos aínda que en caso de haber lama, pode aumentar a dificultade.
A ruta do Farricoque, así como a do Contrabando e outros itinerarios do concello son deseñados e sinalizados pola asociación Móvete por Nogueira.

• Lonxitude: 17 km
  • Desnivel: medio (forte en puntos concretos)
  • Dificultade:  media
  • Hora de saída: ás 09:00, diante da piscina universitaria
  • Hora de regreso: ás 20:00 aproximadamente
« Decembro - 2018 »
L Ma M X V SD

Sábado 8 de decembro. Camiño da Amargura. Luíntra

A ruta da Amargura é unha das camiñadas máis bonitas do concello Nogueira de Ramuín.

Sábado 22 de decembro. Monte de Cádavo. Cuntis

O percorrido arrinca da parroquia de Cequeril en Cuntis para conducirnos ao cumio do monte do Cádavo.

Luns 31 de decembro. Actividade Especial Fin de Ano. Monte Pedroso

Un ano máis faremos a tradicional ruta de Fin de Ano camiñando até o cumio do monte Pedroso.