Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 11 novembro. Ruta do Farricoque (Luíntra)

Percorrido no concello de Nogueira de Ramuín coñecido como a ruta do Farricoque.

A ruta comeza en Luíntra, capital do concello e transcorre por corredoiras, entre carballeiras e bosques en moi bo estado de conservación. Tamén cruza zonas altas que permiten ter unhas estupendas panorámicas do Miño e seus arredores, así como outras zonas montañosas. Atravesa algúns pequenos pobos e aldeas como Liñares, Nogueira e Moura (san Xoán): aquí deixamos a ruta do Farricoque e nos achegamos a un fermoso miradoiro sobre o Sil. Un pouco máis adiante xa nos recolle o bus.

O percorrido conta cun alto interese natural e paisaxístico. Os camiños en xeral son bos aínda que en caso de haber lama, pode aumentar a dificultade.
A ruta do Farricoque, así como a do Contrabando e outros itinerarios do concello son deseñados e sinalizados pola asociación Móvete por Nogueira.

• Lonxitude: 17 km
  • Desnivel: medio (forte en puntos concretos)
  • Dificultade:  media
  • Hora de saída: ás 09:00, diante da piscina universitaria
  • Hora de regreso: ás 20:00 aproximadamente
« Novembro - 2017 »
L Ma M X V SD

Sábado 11 novembro. Ruta do Farricoque (Luíntra)

Sábado 18 de novembro. Subida ao Capeloso

Esta é a nosa primeira actividade montañeira do curso, dentro da programación prevista para este tipo de actividades.

Sábado 18 de novembro. II Curso Monográfico de Tai Chi e Chi Kung

O tai chi chuan, comunmente chamado tai chi, é unha antiga arte marcial de orixe chinesa, practicada na actualidade en todos os rincóns do mundo e recoñecida polos seus beneficios ...

Mércores 22 de novembro. Roteiro por Compostela. Roteiro Micolóxico.

Camiñada polo río Sarela, Selva Negra e lombas do Pedroso para recoller os cogomelos.

Sábado 25 de novembro. Camiño dos Faros. De Ponte do Porto a Muxía.

Nova etapa deste marabilloso percorrido pola Costa da Morte.