Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 11 novembro. Ruta do Farricoque (Luíntra)

Percorrido no concello de Nogueira de Ramuín coñecido como a ruta do Farricoque.

A ruta comeza en Luíntra, capital do concello e transcorre por corredoiras, entre carballeiras e bosques en moi bo estado de conservación. Tamén cruza zonas altas que permiten ter unhas estupendas panorámicas do Miño e seus arredores, así como outras zonas montañosas. Atravesa algúns pequenos pobos e aldeas como Liñares, Nogueira e Moura (san Xoán): aquí deixamos a ruta do Farricoque e nos achegamos a un fermoso miradoiro sobre o Sil. Un pouco máis adiante xa nos recolle o bus.

O percorrido conta cun alto interese natural e paisaxístico. Os camiños en xeral son bos aínda que en caso de haber lama, pode aumentar a dificultade.
A ruta do Farricoque, así como a do Contrabando e outros itinerarios do concello son deseñados e sinalizados pola asociación Móvete por Nogueira.

• Lonxitude: 17 km
  • Desnivel: medio (forte en puntos concretos)
  • Dificultade:  media
  • Hora de saída: ás 09:00, diante da piscina universitaria
  • Hora de regreso: ás 20:00 aproximadamente
« Setembro - 2018 »
L Ma M X V SD

Sábado 22 de setembro. Ruta de Lecer. Senda Verde de Carnota

A ruta lévanos a Carnota. Faremos un dos itinerarios sinalizados cos que conta o concello: A Senda Verde.

Mércores 26 de setembro. Roteiro polo río Sar

Comezamos a nosa programación de Roteiros cun estupendo percorrido polo paseo do río Sar.

Sábado 29 de setembro. O Camiño dos Faros: de Touriñán a Rostro.

A andaina lévanos desde cabo Touriñán ata Rostro dando continuidade ao Camiño dos Faros.