Inicio > Actualidade > Axenda > Evento

Sábado 11 novembro. Ruta do Farricoque (Luíntra)

Percorrido no concello de Nogueira de Ramuín coñecido como a ruta do Farricoque.

A ruta comeza en Luíntra, capital do concello e transcorre por corredoiras, entre carballeiras e bosques en moi bo estado de conservación. Tamén cruza zonas altas que permiten ter unhas estupendas panorámicas do Miño e seus arredores, así como outras zonas montañosas. Atravesa algúns pequenos pobos e aldeas como Liñares, Nogueira e Moura (san Xoán): aquí deixamos a ruta do Farricoque e nos achegamos a un fermoso miradoiro sobre o Sil. Un pouco máis adiante xa nos recolle o bus.

O percorrido conta cun alto interese natural e paisaxístico. Os camiños en xeral son bos aínda que en caso de haber lama, pode aumentar a dificultade.
A ruta do Farricoque, así como a do Contrabando e outros itinerarios do concello son deseñados e sinalizados pola asociación Móvete por Nogueira.

• Lonxitude: 17 km
  • Desnivel: medio (forte en puntos concretos)
  • Dificultade:  media
  • Hora de saída: ás 09:00, diante da piscina universitaria
  • Hora de regreso: ás 20:00 aproximadamente
« Xuño - 2018 »
L Ma M X V SD

Sábado 9 de xuño. Ruta polo Monte Pindo. Ruta de Montaña

Ruta de montaña por dos montes máis emblemáticos de Galicia: O Pindo.

Sábado 16 de xuño. Ría de Ares.

Ruta de Lecer que combina unha camiñadas e un percurso en kayak.

Mércores 20 de xuño. Roteiro por Compostela. Recollida de herbas de San Xoán.

Percorrido polo Sarela río abaixo, Vidán e outras zonas durante o cal iranse recollendo as diferentes herbas de san Xoán

Sábado 30 de xuño. Illa de Ons

Viaxamos nesta ocasión á illa de Ons collendo o barco en Portonovo. A duración da viaxe en barco é de aproximadamente 45 minutos.