Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo do mes de febreiro

17, 21 e 24 de febreiro
O alto da Farria, en Xunqueira de Ambia; o monte Pedroso, en Compostela; e a bacia do río Seixo, en Cerdedo, son os engaiolantes destinos das camiñadas do mes de febreiro.

Rutas de sendeirismo de xaneiro

20 e 27 de xaneiro
Rutas por dúas terras engaiolantes: a Ribeira Sacra coa ruta dos viñedos de Belesar e unha etapa máis do Camiño dos Faros até chegar a cabo Touriñán.

Rutas de sendeirismo de decembro

16, 23 e 31 de decembro
A Serra do Candán, a ruta de Moreiras en Toén e a saída de fin de ano ao Alto de Santiaguiño en Padrón compoñen a oferta de sendeirismo coa que se despide o ano.

Comida de Nadal do grupo de sendeirismo da USC

12 de decembro ás 15.15 h.
Como todos os anos, o grupo de sendeirismo da USC celebra o seu xantar de nadal. Será o vindeiro 12 de decembro, ás 15.15 h. no restaurante-mesón O'42 (Rúa do Franco 42). A inscrición e pagamento haino que facer no propio restaurante antes do 10 de decembro. O prezo: 25 euros.

V Concurso de Postais de Nada da Fundación USC Deportiva

Data límite de recepción de orixinais: 11 de decembro de 2017
A Fundación USC convoca o V Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva. A temática da postal debe unir o Nadal e o deporte. A data límite de recepción dos orixinais será o 11 de decembro de 2017. Consulta as bases » »

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>