Inicio > Actividades > Actividades

Saída aos Pireneos franceses

Do 22 ao 28 de xullo.
A actividade especial de verán este curso, ten carácter internacional. Viaxamos aos Pireneos franceses, máis concretamente a Luz Saint Sauveur.

Camiño ao Gaiás 2017

6, 13, 20 e 27 de xullo; 3, 10, 17, 24 e 31 de agosto; 7 e 14 de setembro.
Despois de varias edicións desta actividade de verán, nesta ocasión introducirase unha novidade con respecto a anos anteriores, e é que haberá roteiros tanto diurnos coma nocturnos, coa intención de motivar a aqueles composteláns que xa fixeron o programa de Camiño ao Gaiás e que se animen a repetir.

Rutas de sendeirismo de xuño

3, 17 e 18, e 21 de xuño
A oferta de camiñadas de xuño inclúe unha ruta entre Goián e Vila Nova de Cerveira, unha saída de fin de semana para facer un descenso polo río Sella e achegarse a Covadonga en Asturias, e unha saída polos arredores do río Sarela para apañar as herbas de san Xoán.

Rutas de sendeirismo do mes de maio

10, 13, e 20 e 21 de maio
A illa de Cortegada, na ría de Arousa, unha camiñada entre Oia e A Guarda, e unha fin de semana para percorrer o Parque Natural do Montesinho en Vinhais (Portugal) compoñen a programación de sendeirismo do mes de maio.

Verán Campus 2017

Do 26 ao 30 de xuño, do 3 ao 14 de xullo, do 17 ao 21 de xullo, do 24 ao 31 de xullo, e do 1 ao 8 de setembro.
O programa Verán CampUSC 2017 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período así como aquelas persoas que aínda non tendo vinculación coa comunidade universitaria precisen desta actividade de conciliación (público en xeral).

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>