Inicio > Actividades > Actividades

Actividades

X Concurso de postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago de Compostela

Data límite de entrega de orixinais: 9 de decembro de 2022
Bases do X Concurso de postais de Nadal. Poden participar todos aqueles nenos e nenas nacidos/as entre os anos 2010 e 2019 (ambos incluídos).

Verán CampUSC 2022

Do 23 xuño ao 29 de xullo e do 1 ao 7 de setembro de 2022
O programa Verán CampUSC 2022, organizado pola Fundación Universidade de Santiago de Compostela, é unha actividade que ten lugar no período non lectivo do verán (agás o mes de agosto) co fin de conciliar a vida laboral e familiar tanto da comunidade universitaria da USC coma do público xeral.

Data límite de envío de orixinais: 10 de decembro de 2021
Publícanse as bases do IX Concurso de postais de nadal da Fundación Universidade de Santiago de Compostela

Verán CampUSC 2021

Do 23 xuño ao 30 de xullo e do 1 ao 7 de setembro de 2021
O programa Verán CampUSC 2021, organizado pola Fundación Universidade de Santiago de Compostela (anteriormente Fundación USC-Deportiva), é unha actividade que ten lugar no período non lectivo do verán (agás o mes de agosto) co fin de conciliar a vida laboral e familiar tanto da comunidade universitaria da USC coma do público xeral.

VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago

Envío de orixinais: Até o 10 de decembro. Fallo do xurado: 17 de decembro.
A Fundación Universidade de Santiago convoca o VIII Concurso de Postais de Nadal. A data límite de envío será o 10 de decembro de 2020.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>