Inicio > Actividades > Actividades

Verán Campus 2016

Do 23 de xuño ao 29 de xullo, e do 1 ao 9 de setembro
O programa Verán CampUSC 2016 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período así como aquelas persoas que aínda non tendo vinculación coa comunidade universitaria precisen desta actividade de conciliación.

Rutas de sendeirismo de xuño

4, e 11 e 12 de xuño.
A oferta de rutas de senderismo do mes de xulo lévanos ao cabo Udra, na pensínsula do Morrazo, e ao concello asturiano de San Antolín de Ibias.

Rutas de sendeirismo de maio

14, 21 e 22 de maio.
A oferta de camiñadas de maio convócanos a un percorrido polo concello das Nogais e unha fin de semana con engaiolantes rutas polo Parque Natural do Xurés, no concello de Lobios.

Rutas de sendeirismo do mes de abril

9, 13 e 23 de abril
Abril ofrécenos a posibilidade de facer dúas rutas por terras ourensás nas contornas dos concellos d'A Merca e Nogueira de Ramuín e, tamén, unha camiñada para saber máis dos parques e xardíns de Compostela.

Xornadas de Iniciación ao Sendeirismo e Baixa Montaña

31 de maio; 2, 9, 14, 15, 16 e 19 de xuño
A afección a saír a camiñar desfrutando da natureza crece ano tras ano, pero moitas veces falta información sobre como facelo correctamente. Ao fin e cabo, camiñar sabemos todos, non? Pois non é exactamente así. Estamos afeitos a escoitar novas nos medios de comunicación de rescates e incidencias de persoas que simplemente saíran a camiñar. Xa non se trata só de non chegar a eses extremos, senón de evitar sustos e que a nosa saída sexa o máis placentera posible grazas a unha boa planificación.