Inicio > Actividades > Actividades

Curso de iniciación á meditación e o «mindfulness»

PRAZAS CUBERTAS
Este seminario está enfocado a todas aquelas persoas que queran achegarse ao mundo da Meditación e do Mindfulness. Os contidos serán principalmente de carácter práctico e resaltarán os beneficios que comportan as técnicas de relaxación e a meditación, como a redución significativa do estrés, a mellora da capacidade de concentración e atención, así como da respiratoria, o fortalecemento das relacións tanto persoais como familiares e sociais ou a sensación de benestar físico e psicolóxico, axudando na recuperación de distintas doenzas.

Rutas de sendeirismo do mes de febreiro

11, 18 de febreiro
O litoral ferrolán, entre Prior e Valdoviño, e a vella ruta dos arrieros no Carballiño sinalan as dúas camiñadas do mes de febreiro.

Rutas de sendeirismo do mes de xaneiro

21 e 28 de xaneiro
Nova tirada co Camiño dos Faros, desta volta a etapa entre Camelle e cabo Vilán, e o sendeiro de Pelamios en Xunqueira de Ambia son as andainas programadas para o mes de xaneiro.

Rutas de sendeirismo do mes de decembro

10, 17 e 31 de decembro.
Despídese 2016 con tres rutas de interese polo litoral ferrolán, coa subida ao pico Meda en Zas e coa tradicional camiñada de fin de ano, nesta volta, ao Pico Sacro.

IV Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

Data límite para entrega de orixinais: 9 de decembro de 2016.
Bases da cuarta edición do Concurso de Postais de Nadal que organiza a Fundación USC Deportiva. A persoa gañadora recibirá un premio consistente nunha praza no Verán CampUSC 2017 e un vale para canxear por material deportivo. A data límite de recepción dos orixinais será o 9 de decembro de 2016.