Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo do mes de maio

4, 8 e 25 de maio
As camiñadas do mes de maio traen unha oferta como moito engado: unha andaina de montaña ao Pico Formigueiros n'O Courel, a Ruta da Auga en Caldas de Reis e a Ecopista de Valença a Monçao.

Actividade especial de sendeirismo na ponte das Letras Galegas

17 ao 19 de maio
A actividade desenvolverase do 17 ao 19 de maio e consistira en tres rutas con percorridos de 12 e 18 quilómetros tomando como campamento base Viana do Castelo

Xornada formativa sobre meteoroloxía básica de montaña e organización de saídas

6 de xuño de 2019
Xornada de formación dirixida por Daniel Cacabelos Barral para saber dos fundamentos básicos da meteoroloxía en montaña co obxectivo de poder planificar as súas saídas con maior seguridade.

Rutas de sendeirismo do mes de abril

6 e 24 de abril
Dúas engaiolantes rutas ao redor dos ríos Umia e Lérez compoñen a oferta de roteiros do mes de abril.

Xornada intensiva de Mindfulness-Meditación

6 de abril de 2019
A Fundación USC Deportiva celebrará o día 6 de abril unha xornada intensiva de Mindfulness-Meditación. O modelo empregado é o do Mindfulness Day que están a poñer en marcha moitas Empresas e Institucións para aplicar aos espazos de traballo.