Inicio > Actividades > Actividades

Curso de iniciación á meditación e o movemento

20 de abril | MATRÍCULA CERRADA. PRAZAS CUBERTAS
A meditación, practicada dende hai uns 3.000 anos, principalmente no mundo oriental, comezou a ter moita acollida en Occidente na década dos anos sesenta, cando os científicos deron a coñecer que o uso das diferentes técnicas empregadas pola mesma proporcionaba unha extraordinaria concentración e relaxación.

Curso Básico de Manexo de GPS

6 de abril | MATRÍCULA CERRADA. PRAZAS CUBERTAS
Cada vez máis xente adquire dispositivos GPS para ás súas saídas ao campo ou a montaña, pero moitas veces non temos os coñecementos básicos necesarios para sacarlles todo o seu partido. Sabemos que é un aparato que nos pode ser de grande axuda pero, como?

Rutas de sendeirismo de marzo

16 e 21 de marzo
Á parte da saída en Semana Santa ao Parque Nacional de Sanabria, marzo achéganos a posibilidade de visitar as terras do concello de Agolada e de coñecer a beleza dos parques e xardíns de Santiago de Compostela.

Sendeirismo en Semana Santa: Parque Natural de Sanabria

do 28 ao 31 de marzo
Nesta ocasión viaxamos ata terras de Zamora para coñecer uns dos máis espectaculares parques naturais da península: o parque natural de Sanabria. A súa flora, a fauna e a súa morfoloxía esculpida polos glaciares do cuaternario, fan deste parque un lugar único e abraiante.

Sendeirismo, rutas de febreiro

9, 14 e 23 de febreiro
Unha camiñada terras de Bande, unha saída nocturna até o cume do Pedroso e unha nova ruta na Ribeira Sacra lucense completan a oferta de sendeirismo de febreiro.