Inicio > Actividades > Actividades

Rutas e roteiros do mes de xuño

8, 27, 29 e 30 de xuño
Un atractivo percorrido pola Guarda, o acenso ao Fontecova en Compostela e unha gorentosa saída de fin de semana polas terras de Navia (Asturias) completan a oferta de sendeirismo do mes de xuño.

II Curso Básico de Manexo de GPS

[PRAZAS CUBERTAS] 1 de xuño
Segunda edición do Curso Básico de Manexo de GPS que será impartido por Javier Aradas Mariñas. O curso realizarase o sábado 1 de xuño de 9:30 a 14:30 e de 16:00 a 21:00 horas na Aula de Formación da Biblioteca Universitaria Concepción Arenal. O seu custe é de 38 euros.

Rutas de sendeirismo de maio

11, 25 e 26 de maio
Os percursos de maio levarannos ás terras de Celanova e á vertente leonesa dos Ancares.

Verán CampUSC 2013

25-28 de xuño, 1-31 de xullo e 2-10 de setembro
O programa Verán CampUSC 2013 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período e que estes e outros interesados/as poidan participar nos cursos de verán da USC. Tamén pode participar o público en xeral.

Rutas de sendeirismo do mes de abril

13, 25 e 27 de abril
A banda ourensá da Ribeira Sacra; un tramo do camiño de Fisterra, na contorna de Compostela; e a Fraga do Barragán, en Pazos de Borbén compoñen o catálogo de rutas do mes de abril.