Inicio > Actividades > Actividades

Curso monográfico de Tai Chi e Chi Kung

26 de novembro de 2016. Campus Vida
O tai chi chuan, comunmente chamado tai chi, é unha antiga arte marcial de orixe chinesa, practicada na actualidade en todos os rincóns do mundo e recoñecida polos seus beneficios para a saúde integral das persoas. Esta arte de perfil psicofísico, ao igual que o Ioga, entre outras disciplinas orientais, chegou a Occidente non só para construír o seu propio contexto, senón tamén para adaptarse á nosa cultura.

Rutas de sendeirismo de outubro

15, e 29, 30 e 31 de outubro e 1 de novembro
Potente e engaiolante a oferta de camiñadas do mes de outubro. Unha ruta ao monte das Lampas, entre O Cebreiro e O Courel, a mediados de mes. E unha completa saída de catro días por terras de Villablino (León).

Rutas de sendeirismo de setembro

17 e 24 de setembro
En setembro volven as andainas con dous itinerarios litorais por Ferrolterra e Bergantiños.

Ruta de sendeirismo de xullo. Actividade especial da fin de curso

9 de xullo
Como actividade especial da fin de curso, imos ata Sardiñeiro a facer un percorrido polo concello de Fisterra, un percurso de 8 quilómetros que comeza no alto de Carabio.

Camiño ao Gaiás 2016

7, 14, 21 e 28 de xullo; 4, 11, 18 e 25 de agosto; e 1 e 8 de setembro
Despois de varias edicións desta actividade de verán, nesta ocasión farase unha variación no final e no comezo do percorrido con respecto ao ano pasado co obxectivo de motivar a aqueles composteláns que xa fixeron o programa de Camiño ao Gaiás e que se animen a repetir. Con este programa intentaremos achegar a Cidade da Cultura a toda a sociedade compostelá e a todos aqueles visitantes que durante os meses do verán estean por Santiago. É unha boa ferramenta para fomentar e promocionar o Monte Gaiás e as exposicións, e tamén un estilo de vida saudable a través da actividade física que se realiza no roteiro que se plantexa.