Inicio > Actividades > Actividades

Xornada intensiva de Mindfulness-Meditación

6 de abril de 2019
A Fundación USC Deportiva celebrará o día 6 de abril unha xornada intensiva de Mindfulness-Meditación. O modelo empregado é o do Mindfulness Day que están a poñer en marcha moitas Empresas e Institucións para aplicar aos espazos de traballo.

Rutas sendeirismo do mes de marzo

9, 23, 27 e 30 de marzo
A ruta da castaña e o mel en Pobra de Brollón, unha ruta de lecer nos ríos Miño e Rato, un roteiro por monte Louro e unha percurso de montaña pola Serra da Escrita compoñen a oferta de camiñadas de marzo.

Xornada formativa sobre prevención de accidentes de montaña e pautas de actuación

PRAZAS CUBERTAS. INSCRICIÓN PECHADA
Actividade de formación para deportistas interesados e interesadas en coñecer os riscos nas actividades de montaña e saber como desenvolverse en situacións de urxencia.

III Xornada teórico-práctica de iniciación á autodefensa

23 de marzo de 2019
O modelo de aprendizaxe proposto tradicionalmente polas artes marciais incide maioritariamente na adquisición e perfeccionamento das habilidades físico-técnicas como solución a una agresión de carácter físico. Sen embargo, presta moi pouca ou ningunha atención á adquisición de habilidades sociais, emocionais e cognitivas, polo que non ofrece solucións a outro tipo de agresións, diferentes ás de carácter físico, e moito máis frecuentes no día a día.

Rutas de sendeirismo do mes de febreiro

9, 13, 16 e 23 de febreiro
A Cañiza, Lalín, Quirora e Cervantes destinos das rutas de sendeirismo do mes de febreiro.