Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo de novembro

14, 17 e 24 de novembro
Novembro tráenos rutas seguindo as bacias de dous ríos senlleiros -Deza e Arnoia- e unha camiñada de alta montaña ao cumio do Oribio.

Rutas de sendeirismo de outubro

6, 20 e 24 de outubro
Camiñada por Ares e Mugardos, nova etapa do camiños dos Faros entre Rostro e Fisterra e un roteiro polas beiras do Ulla compoñen a primeira axenda de sendeirismo no outono

Rutas de sendeirismo en setembro

22, 26 e 29 de setembro
A Senda Verde de Carnota, un roteiro polo Sar e o tramo da ruta dos faros desde Touriñán a Rostro compoñen a oferta de sendeirismo do mes de setembro.

Camiño ao Gaiás

Xullo (5, 12, 19 e 26), agosto (2, 9, 16, 23 e 30) e setembro (6 e 13)
Con este programa intentaremos achegar a Cidade da Cultura a toda a sociedade compostelá e a todos aqueles visitantes que durante os meses do verán estean por Santiago. É unha boa ferramenta para fomentar e promocionar o Monte Gaiás e as actividades que alí se realizan -como Atardecer no Gaiás-, e tamén un estilo de vida saudable a través da actividade física que se realiza nos roteiros que se plantexan.

Rutas de sendeirismo no mes de xuño

9, 16, 20 e 30 de xuño
Completa oferta de andainas para o mes de xuño: ruta de montaña no Pindo, camiñada e travesía en kayak na ría de Ares, ruta pola illa de Ons e recollida das herbas de San Xoán por terras de Compostela.