Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo. Abril

Sábado 9, xoves 14, do xoves 21 ao domingo 24, e mércores 24 de abril
A programación do mes de marzo inclúe catro ofertas: unha ruta por Montederramo, unha camiñada polo Pedroso en Santiago e outra polas beiras do Tambre en Sigueiro, e unha saída de catro días na Semana Santa no Parque Natural de Redes, en Asturias.

Rutas de sendeirismo - marzo

Sábado 12 e sábado 26 de marzo
A programación do mes de marzo inclúe dous itinerarios, o primeiro na provincia no Concello da Capela (A Coruña), para seguir o curso do río Belelle. A segunda camiñada por Vilela na Serra do Farelo.
De: 16 de marzo    A: 29 de marzo

Butaca Verde: II Ciclo de Cine Ambiental e Solidario

16, 23 e 29 de marzo ás 20 h. Salón de Graos da Facultade de Dereito da USC.
A Fundación USC Deportiva organizao II Ciclo de Cine Ambiental e Solidario, onde se proxectarán os documentais "Al calor de las chimeneas", "Labregos do mar" e " Los hijos del Sahara. Retratos en los confines del mundo". A entrada é gratuíta.

Rutas de sendeirismo - febreiro

Sábado 12 e sábado 26 de febreiro
A programación do mes de febreiro inclúe dous itinerarios, o primeiro na provincia de Ourense, en Pazos de Arenteiro, e o segundo por terras do Rosal, no Baixo Miño, en Pontevedra.
De: 3 de novembro    A: 16 de novembro

Butaca Verde: I Ciclo de Cine Ambiental e Solidario

3, 10 e 16 de novembro ás 19:30. Salón de graos da Facultade de Dereito da USC.
A Fundación USC Deportiva organiza, xunto coa colaboración do CEIDA, o I Ciclo de Cine Ambiental e Solidario, onde se proxectarán os documentais "Home", Oro Negro e El viaje del Emperador. A entrada é gratuita.