Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo - febreiro

Sábado 12 e sábado 26 de febreiro
A programación do mes de febreiro inclúe dous itinerarios, o primeiro na provincia de Ourense, en Pazos de Arenteiro, e o segundo por terras do Rosal, no Baixo Miño, en Pontevedra.
De: 3 de novembro    A: 16 de novembro

Butaca Verde: I Ciclo de Cine Ambiental e Solidario

3, 10 e 16 de novembro ás 19:30. Salón de graos da Facultade de Dereito da USC.
A Fundación USC Deportiva organiza, xunto coa colaboración do CEIDA, o I Ciclo de Cine Ambiental e Solidario, onde se proxectarán os documentais "Home", Oro Negro e El viaje del Emperador. A entrada é gratuita.
De: 6 de novembro    A: 7 de novembro

Curso de Escalada Nivel I

Petón do Xalo, Carral
O obxectivo do curso é facilitar a aprendizaxe das técnicas básicas de seguridade e progresión na escalada en rocha, dotando ao alumno de coñecementos que lle garantan a súa seguridade no desenvolvemento da actividade. O curso terá unha duración de 16 horas.
20 de xullo

Roteiro ao Monte Gaiás. Programa de visitas guiadas ás obras da Cidade da Cultura de Galicia

20 de xullo, 10 e 26 de agosto, 9 e 21 de setembro
A Fundación Cidade da Cultura de Galicia e a Fundación USC Deportiva organizan, dentro do programa de visitas guiadas ás obras, a realización de roteiros de sendeirismo ao Monte Gaiás nos vindeiros meses de xullo, agosto e setembro. O vindeiro luns día 28 de xuño ábrese o prazo de inscrición nos roteiros. A actividade é gratuíta.
De: 4 de xullo    A: 10 de xullo

Sendeirismo en Pireneos

Auritz-Burguete (Pireneo navarro)
Seis rutas polos Pireneos en Navarra. O prazo de inscrición remata o 16 de xuño. Os prezos van desde os 460 aos 540 euros e inclúen a viaxe, a estancia en media pensión e os deprazamentos diarios no autobús para facer as rotas en compañía de 2 monitores. Aloxamento Hostal de Burguete e casas rurais. Disporase do autobús para poder desprazarnos aos lugares de inicio das distintas rotas. Prazas limitadas. Reunión Informativa: mércores 16 de xuño, ás 20:00 h. na piscina universitaria.