Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo de novembro

12, 24 e 26-27 de novembro
A oferta de novembro axunta un percorrido polas terras fisterráns, unha fin de semana nas terras de Trives e unha saída nocturna ao cumio do Pedroso.

Rutas de sendeirismo de outubro

15, 18 e 29 de outubro
A oferta de outubro enfía a subida ao monte Enxa na serra do Barbanza, un percurso outonizo polos parques e xardíns de Compostela e unha ruta polas terras de Forcarei enlazando as pontes do Lérez

Rutas de sendeirismo no mes de setembro

17, 22, 24, 25 e 29 de setembro
A oferta de rutas inclúe dous percorridos por Terras de Compostela, coa subida ao monte Viso e a visita ao val do Tambre nas contornas de San Xoán de Fecha, unha pola comarca de Bergantiños para facer a ruta de Verdes a Ponteceso, e outra en terras muradanas para ascender ao cumio da Pena do Cadro, ademais dunha actividade especial de sendeirismo nas illas Ons o domingo día 25.

Roteiro ao Monte Gaiás

Xullo, agosto e setembro
Faranse todos os mércores dos meses de xullo, agosto e setembro. Os itinerarios parten desde a praza de San Roque ás 17.30 h. É necesario inscribirse previamente e a actividade é gratuíta.
De: 23 de xuño    A: 9 de setembro

Verán CampUSC 2011

Campus Vida de Santiago de Compostela
O programa Verán CampUSC 2011 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período e a estes e outros interesados/as, participar nos cursos de verán da USC.