Inicio > Actividades > Actividades

20 de xullo

Roteiro ao Monte Gaiás. Programa de visitas guiadas ás obras da Cidade da Cultura de Galicia

20 de xullo, 10 e 26 de agosto, 9 e 21 de setembro
A Fundación Cidade da Cultura de Galicia e a Fundación USC Deportiva organizan, dentro do programa de visitas guiadas ás obras, a realización de roteiros de sendeirismo ao Monte Gaiás nos vindeiros meses de xullo, agosto e setembro. O vindeiro luns día 28 de xuño ábrese o prazo de inscrición nos roteiros. A actividade é gratuíta.
De: 4 de xullo    A: 10 de xullo

Sendeirismo en Pireneos

Auritz-Burguete (Pireneo navarro)
Seis rutas polos Pireneos en Navarra. O prazo de inscrición remata o 16 de xuño. Os prezos van desde os 460 aos 540 euros e inclúen a viaxe, a estancia en media pensión e os deprazamentos diarios no autobús para facer as rotas en compañía de 2 monitores. Aloxamento Hostal de Burguete e casas rurais. Disporase do autobús para poder desprazarnos aos lugares de inicio das distintas rotas. Prazas limitadas. Reunión Informativa: mércores 16 de xuño, ás 20:00 h. na piscina universitaria.
Actvidades Verán CampUSC 2009
De: 23 de xuño    A: 10 de setembro

Verán CampUSC 2010

Campus Vida de Santiago de Compostela
O programa Verán CampUSC 2010 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período e a estes e outros interesados/as, participar nos cursos de verán da USC.

<< Primeira < Anterior 23 24 25 26 27 28 29 Seguinte > Última >>