Inicio > Actividades > Actividades

De: 23 de xuño    A: 9 de setembro

Verán CampUSC 2011

Campus Vida de Santiago de Compostela
O programa Verán CampUSC 2011 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no período de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste período e a estes e outros interesados/as, participar nos cursos de verán da USC.

Sendeirismo en maio

Días 7, 19, 21 e 22, 25 de maio
O programa de saídas ofrece dúas rotas nas terras de Compostela (polas beiras do Tambre até Chaián, outra entre o Monte do Gozo e Aríns), unha entre Carnota e a viliña do Pindo, e unha saída de fin de semana con dúas rotas en Chandrexa de Queixa.
De: 25 de maio    A: 25 de maio

Segundo curso de condución eficiente

Sede da Fundación a partir das 10 horas.
A Fundación USC Deportiva, xunto coa Fundación Axencia Enerxética Provincial de A Coruña (FAEPAC), organiza a realización dun curso de condución eficiente o vindeiro 25 de maio. A actividade é totalmente gratuíta.

Proceso de selección da praza de Xerente da Fundación USC Deportiva

O pasado 4 de marzo iniciouse o proceso de selección dunha praza de Xerente para a Fundación USC Deportiva. Nesta sección pode consultarse a documentación e os avances do proceso.

Rutas de sendeirismo. Abril

Sábado 9, xoves 14, do xoves 21 ao domingo 24, e mércores 24 de abril
A programación do mes de marzo inclúe catro ofertas: unha ruta por Montederramo, unha camiñada polo Pedroso en Santiago e outra polas beiras do Tambre en Sigueiro, e unha saída de catro días na Semana Santa no Parque Natural de Redes, en Asturias.