Inicio > Actividades > Actividades

Camiño ao Gaiás

4, 11 e 18 de xullo; 1, 8, 22 e 29 de agosto; e 5 e 12 de setembro.
Con este programa intentaremos achegar a Cidade da Cultura a toda a sociedade compostelá e a todos aqueles visitantes que durante os meses do verán estean por Santiago. É unha boa ferramenta para fomentar e promocionar o Monte Gaiás e as actividades que alí se realizan -como Atardecer no Gaiás- e tamén un estilo de vida saudable a través da actividade física que se realiza nos roteiros que se ofrecen.

Rutas de sendeirismo de xuño

8,19 e 22 de xuño
O Val Miñor, a aldea de Olveiroa e as terras da Peroxa e Os Peares son destinos das rutas de sendeirismo do mes de xuño.

Verán CampUSC 2019

Do 24 ao 28 de xuño; do 1 ao 12 de xullo; do 15 ao 19 de xullo; do 22 ao 31 de xullo; e 2 ao 10 de setembro de 2019.
O programa Verán CampUSC 2019 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no periodo de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste periodo así como aquelas persoas que aínda non tendo vinculación coa comunidade universitaria precisen desta actividade de conciliación (público xeral).

Rutas de sendeirismo do mes de maio

4, 8 e 25 de maio
As camiñadas do mes de maio traen unha oferta como moito engado: unha andaina de montaña ao Pico Formigueiros n'O Courel, a Ruta da Auga en Caldas de Reis e a Ecopista de Valença a Monçao.

Actividade especial de sendeirismo na ponte das Letras Galegas

17 ao 19 de maio
A actividade desenvolverase do 17 ao 19 de maio e consistira en tres rutas con percorridos de 12 e 18 quilómetros tomando como campamento base Viana do Castelo