Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo do mes de febreiro

9, 13, 16 e 23 de febreiro
A Cañiza, Lalín, Quirora e Cervantes destinos das rutas de sendeirismo do mes de febreiro.

Rutas de sendeirismo do mes de xaneiro

19, 26 e 28 de xaneiro
Tres rutas engaiolantes para comezar o ano polos arredores de Corrubedo, as fragas de Trabada na Mariña Lucense e a Ribeira Sacra.

Rutas de sendeirismo de decembro

8, 22 e 31 de decembro.
Nogueira de Ramuín, Cuntis e Compostela acollen as tres últimas rutas de sendeirismo de 2018.

IV Curso de iniciación á meditación e o mindfulness

Este seminario está enfocado a todas aquelas persoas que queran achegarse ao mundo da Meditación e do Mindfulness. Os contidos serán principalmente de carácter práctico e resaltarán os beneficios que comportan as técnicas de relaxación e a meditación, como a redución significativa do estrés, a mellora da capacidade de concentración e atención, así como da respiratoria, o fortalecemento das relacións tanto persoais como familiares e sociais ou a sensación de benestar físico e psicolóxico, axudando na recuperación de distintas doenzas.

VI Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

Data límite de recepción de orixinais: 10 de decembro de 2018
A Fundación USC convoca o VI Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva. A temática da postal debe unir o Nadal e o deporte. A data límite de recepción dos orixinais será o 10 de decembro de 2018. Consulta as bases » »