Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo do mes de febreiro

11, 18 de febreiro
O litoral ferrolán, entre Prior e Valdoviño, e a vella ruta dos arrieros no Carballiño sinalan as dúas camiñadas do mes de febreiro.

Rutas de sendeirismo do mes de xaneiro

21 e 28 de xaneiro
Nova tirada co Camiño dos Faros, desta volta a etapa entre Camelle e cabo Vilán, e o sendeiro de Pelamios en Xunqueira de Ambia son as andainas programadas para o mes de xaneiro.

Rutas de sendeirismo do mes de decembro

10, 17 e 31 de decembro.
Despídese 2016 con tres rutas de interese polo litoral ferrolán, coa subida ao pico Meda en Zas e coa tradicional camiñada de fin de ano, nesta volta, ao Pico Sacro.

IV Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

Data límite para entrega de orixinais: 9 de decembro de 2016.
Bases da cuarta edición do Concurso de Postais de Nadal que organiza a Fundación USC Deportiva. A persoa gañadora recibirá un premio consistente nunha praza no Verán CampUSC 2017 e un vale para canxear por material deportivo. A data límite de recepción dos orixinais será o 9 de decembro de 2016.

VI Obradoiro de técnicas de relaxación e meditación como ferramentas de saúde

Martes e xoves, do 17 de xaneiro ao 23 de febreiro de 2017.
A Fundación USC Deportiva, en colaboración coa spinn-off Xuntos, Atención Psicológica y Psiquiátrica organiza un Obradoiro de técnicas de relaxación e meditación como ferramentas de saúde.