Inicio > Actividades > Actividades

Comida de Nadal do grupo de sendeirismo da USC

12 de decembro ás 15.15 h.
Como todos os anos, o grupo de sendeirismo da USC celebra o seu xantar de nadal. Será o vindeiro 12 de decembro, ás 15.15 h. no restaurante-mesón O'42 (Rúa do Franco 42). A inscrición e pagamento haino que facer no propio restaurante antes do 10 de decembro. O prezo: 25 euros.

V Concurso de Postais de Nada da Fundación USC Deportiva

Data límite de recepción de orixinais: 11 de decembro de 2017
A Fundación USC convoca o V Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva. A temática da postal debe unir o Nadal e o deporte. A data límite de recepción dos orixinais será o 11 de decembro de 2017. Consulta as bases » »

Pónnos verde! Planta unha árbore no Bosque de Galicia

Nesta actividade xa se pechou o prazo de inscrición. Non quedan prazas libres nas quendas do mes de marzo.
A Cidade da Cultura volver pedir a colaboración cidadá simbólica na construcción do Bosque de Galicia, nesta segunda etapa recentemente iniciada, plantando unha árbore no Gaiás, a través da Fundación Cidade da Cultura, o apoio da Fundación USC Deportiva e o patrocinio de Viaqua.

III Curso de iniciación á meditación e ao mindfulness

16 de decembro
Este seminario está enfocado a todas aquelas persoas que queran achegarse ao mundo da Meditación e do Mindfulness. Os contidos serán principalmente de carácter práctico e resaltarán os beneficios que comportan as técnicas de relaxación e a meditación, como a redución significativa do estrés, a mellora da capacidade de concentración e atención, así como da respiratoria, o fortalecemento das relacións tanto persoais como familiares e sociais ou a sensación de benestar físico e psicolóxico, axudando na recuperación de distintas doenzas.

Sendeirismo do mes de novembro

11, 18, 22 e 25 de novembro
Novembro ofrécenos catro camiñadas de interese: a ruta do Farricoque (Luíntra), unha actividade de montaña coa subida ao Capeloso, unha saída micolóxica polos arredores de Compostela e unha nova etapa do Camiño dos Faros para achegarnos a Muxía.