Inicio > Actividades > Actividades

Verán CampUSC 2018

22-29 de xuño, 2-31 de xullo e 3-7 de setembro.
O programa Verán CampUSC 2018 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no periodo de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste periodo así como aquelas persoas que aínda non tendo vinculación coa comunidade universitaria precisen desta actividade de conciliación (público xeral).

Rutas de sendeirismo do mes de abril

7, 18, 21 e 28 de abril
Completa oferta de camiñadas para o mes de abril con saídas aos Ancares, O Caurel, Vilaboa e Vila Nova da Cerveira-Valença.

Rutas de sendeirismo do mes de marzo e actividade especial de Semana Santa

10 e 21 de marzo, e 29, 30, 31 de marzo e 1 de abril.
As rutas de sendeirismo de marzo incluén unha ruta pola serra do Xistral, un roteiro interpretativo polo río Sarela e a actividade especial de Semana Santa en Cabezón de la Sal (Cantabria).

Rutas de sendeirismo do mes de febreiro

17, 21 e 24 de febreiro
O alto da Farria, en Xunqueira de Ambia; o monte Pedroso, en Compostela; e a bacia do río Seixo, en Cerdedo, son os engaiolantes destinos das camiñadas do mes de febreiro.

Rutas de sendeirismo de xaneiro

20 e 27 de xaneiro
Rutas por dúas terras engaiolantes: a Ribeira Sacra coa ruta dos viñedos de Belesar e unha etapa máis do Camiño dos Faros até chegar a cabo Touriñán.