Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de sendeirismo en setembro

22, 26 e 29 de setembro
A Senda Verde de Carnota, un roteiro polo Sar e o tramo da ruta dos faros desde Touriñán a Rostro compoñen a oferta de sendeirismo do mes de setembro.

Camiño ao Gaiás

Xullo (5, 12, 19 e 26), agosto (2, 9, 16, 23 e 30) e setembro (6 e 13)
Con este programa intentaremos achegar a Cidade da Cultura a toda a sociedade compostelá e a todos aqueles visitantes que durante os meses do verán estean por Santiago. É unha boa ferramenta para fomentar e promocionar o Monte Gaiás e as actividades que alí se realizan -como Atardecer no Gaiás-, e tamén un estilo de vida saudable a través da actividade física que se realiza nos roteiros que se plantexan.

Rutas de sendeirismo no mes de xuño

9, 16, 20 e 30 de xuño
Completa oferta de andainas para o mes de xuño: ruta de montaña no Pindo, camiñada e travesía en kayak na ría de Ares, ruta pola illa de Ons e recollida das herbas de San Xoán por terras de Compostela.

Primeiras xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas. Universidade de Verán da USC 2018

29, 30 de xuño e 1 de xullo.
No marco da Universidade de Verán da USC 2018 celébranse as Primeiras xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas entre o 29 de xuño e o 1 de xullo. O prazo de matrícula ábrese desde o día 9 de maio até o 15 de xuño.

Rutas de sendeirismo de maio e actividade especial de primavera

9, 12, 17-20 e 26 de maio.
Gorentosa oferta de camiñadas a que achega o mes de maio con roteiros pola cidade da Coruña, a serra da Queixa e O Grobe e mais unha actividade especial de primavera por terras de Babia e a cordilleira Cantábrica.