Inicio > Actividades > Actividades

Rutas de senderismo do mes de febreiro

8 e 22 de febreiro
Dúas engaiolantes rutas pola Galicia interior, por terras de Samos, cunha camiñada pola serra de Édramo, e polo concello de Boborás, na comarca do Carballiño.

Rutas de sendeirismo de xaneiro

18 e 25 de xaneiro
Comezamos o ano con dúas camiñadas por terras do interior. Unha con centro na serra do Faro por terras de Rodeiro e Chantada. A segunda no concello ourensán de Esgos pola bacía do río Grañal.

Rutas de sendeirismo de decembro

14 e 31 de decembro
Dúas rutas para ir despedindo o ano. Unha camiñada á fervenza de Painceiras (As Pontes) e a tradicional saída de fin de ano, desta volta, para subir ao monte Pedroso.

Comida de Nadal. Grupo de sendeirismo da USC

19 de decembro
O proxímo día 19, o grupo de sendeirismo da USC celebrará o seu xantar de Nadal. Prezo por persoa: 25 euros. Data límite de inscrición: 16 de decembro. A inscrición e o pagamento faise no Restaurante-Mesón O´42 (Rúa do Franco 42).

VII Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

A data límite de recepción dos orixinais será o 9 de decembro de 2019.
O premio consistirá nunha praza no Verán CampUSC 2020 e un vale de 100 € para canxear por material deportivo. Así mesmo, a imaxe gañadora formará parte da tarxeta de Nadal que elaborará para este ano a Fundación USC Deportiva. Poderán participar todos aqueles nenos e nenas nados entre os anos 2007 e 2016 (ambos incluídos).