Inicio > Actividades > Actividades

Actividades

Primeiras xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas. Universidade de Verán da USC 2018

29, 30 de xuño e 1 de xullo.
No marco da Universidade de Verán da USC 2018 celébranse as Primeiras xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas entre o 29 de xuño e o 1 de xullo. O prazo de matrícula ábrese desde o día 9 de maio até o 15 de xuño.

Rutas de sendeirismo de maio e actividade especial de primavera

9, 12, 17-20 e 26 de maio.
Gorentosa oferta de camiñadas a que achega o mes de maio con roteiros pola cidade da Coruña, a serra da Queixa e O Grobe e mais unha actividade especial de primavera por terras de Babia e a cordilleira Cantábrica.

Verán CampUSC 2018

22-29 de xuño, 2-31 de xullo e 3-7 de setembro.
O programa Verán CampUSC 2018 está concibido como unha actividade deportiva, cultural, socioeducativa e de lecer, desenvolta no periodo de verán que permita a pais e nais traballadores da USC conciliar a vida laboral e familiar neste periodo así como aquelas persoas que aínda non tendo vinculación coa comunidade universitaria precisen desta actividade de conciliación (público xeral).

Rutas de sendeirismo do mes de abril

7, 18, 21 e 28 de abril
Completa oferta de camiñadas para o mes de abril con saídas aos Ancares, O Caurel, Vilaboa e Vila Nova da Cerveira-Valença.

Rutas de sendeirismo do mes de marzo e actividade especial de Semana Santa

10 e 21 de marzo, e 29, 30, 31 de marzo e 1 de abril.
As rutas de sendeirismo de marzo incluén unha ruta pola serra do Xistral, un roteiro interpretativo polo río Sarela e a actividade especial de Semana Santa en Cabezón de la Sal (Cantabria).

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>