Inicio > Actualidade > Novas > Nova

Nova

Convocatoria das entrevistas personais da Fase II para a formación das listas de agarda de contratacións temporais na categoría de técnico/a deportivo/a multidisciplinar e na de tenis

[02/11/2022] Publícanse os horarios e lugar de realización das entrevistas personais da Fase II para a formación das listas de agarda de contratacións temporais na categoría de técnico/a deportivo/a multidisciplinar e na de tenis.

Convocatoria para a formación dunha lista de agarda para contratacións temporais na categoría de técnico/a deportivo/a multidisciplinar da Fundación Universidade de Santiago de Compostela.

Convocatoria para a formación dunha lista de agarda para contratacións temporais na categoría de técnico/a deportivo/a de tenis da Fundación Universidade de Santiago de Compostela.