Inicio > Actualidade > Novas > Nova

Nova

Convocatorias para a formación de listas de agarda de técnico/a deportivo/a multidisciplinar e técnico/a deportivo/a de tenis

[19/09/2022] A Fundación Universidade de Santiago convoca dúas convocatorias para a formación de listas de agarda de técnico/a deportivo/a multidisciplinar e outra para a lista de técnico/a deportivo/a de tenis. En ambas as dúas o prazo de presentación de solicitudes é do día 20 ao 29 de setembro.

Convocatoria para a formación dunha lista de agarda para contratacións temporais na categoría de técnico/a deportivo/a multidisciplinar da Fundación Universidade de Santiago de Compostela.

Prazo de presentación: desde o día 20 ata o 29 de setembro.

Convocatoria para a formación dunha lista de agarda para contratacións temporais na categoría de técnico/a deportivo/a de tenis da Fundación Universidade de Santiago de Compostela.

Prazo de presentación:desde o día 20 ata o 29 de setembro.