Competicións do Club USC na fin de semana

[08/11/2019] Haberá competecións sába e domingo de tenis e na xornada sabatina desputarase a sétima xornada da División de Honra de fútbol veterano no que o Club USC se enfronta ao Grúas Elgasa Metal Noia.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/10/2019] Novembro principia cunha axenda deportiva protagonizada polo tenis e a natación.

Axenda deportiva do Club USC

[25/10/2019] Os campionatos galegos por equipos de tenis e a sexta xornada da División de Honra do fútbol veterano pautan a axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana de outubro.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta da fraga da Marronda.

[24/10/2019] Dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta da fraga da Marronda que se realizará o sábado 26 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[17/10/2019] Fútbol de veteranos, tenis e natación protagonizan as citas deportivas do Club USC na terceira fin de semana de outubro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín

[07/10/2019] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín que se realizará o próximo sábado 12 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC

[03/10/2019] Nesta primeira fin de semana de outubro, o tenis ten un innegable protagonismo na axenda deportiva do Club USC, ademais o fútbol veterano e o atletismo teñen dúas importantes citas na xornada sabatina.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[27/09/2019] Tenis e fútbol veterano mandan na axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana do mes de setembro.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio

[25/09/2019] Están dispoñibles para ser consultados e descargados o track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio que se realizará o próximo sábado día 28 de setembro.

Competicións do Club USC na fin de semana

[19/09/2019] O fútbol veterano e mais o tenis protagonizan a axenda deportiva do Club USC na penúltima fin de semana de setembro.

VII Concurso de Postais de Nadal da Fundación USC Deportiva

A data límite de recepción dos orixinais será o 9 de decembro de 2019.

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.