Nova sede da Fundación Universidade de Santiago

[18/01/2021] A Fundación Universidade de Santiago trasladou a súa sede desde o edificio de FEUGA ao Edificio Emprendia, na planta primeira S1, no Campus Vida.

Bo nadal e feliz aninovo

[30/12/2020] O Padroado e o persoal da Fundación USC queremos desexarlles aos usuarios e usuarias das nosas actividades e aos nosos colaboradores o mellor nadal e que o aninovo chegue ateigado de ledicias, unha vida máis saudable e éxitos deportivos.

Alicia López, gañadora do VIII Concurso de Postais de Nadal, recolleu o seu premio

[29/12/2020] No día de hoxe, fíxoselle entrega do premio do VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago a Alicia López Fraile. O galardón consiste nunha praza gratuíta no Verán CampUSC 2021 e nun vale por valor de 100 € que poderá canxearse por material deportivo.

Priscila Sánchez Vidal, atleta do Club USC, campioa galega de salto triplo

[22/12/2020] Priscila Sánchez Vidal gañou o ouro no Campionato de Galicia de Atletismo sub 10 - sub 12 - sub 14 celebrado a pasada fin de semana. A atleta do Club USC, adestrada por Juan José Pazos Valiño e Manuel Vigo Otero, acadou a mellor marca do campionato na proba de salto triplo, superando en máis de 70 cm a súa anterior marca.

Alicia López Fraile gaña o VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago

[17/12/2020] O xurado do VIII Concurso de Postais de Nadal acordou premiar o debuxo de Alicia López Fraile, de 7 anos. A gañadora contará cunha praza gratuíta no Verán CampUSC 2021 e recibirá un vale de 100 € para canxear por material deportivo. O debuxo será asemade o motivo da tarxeta de Nadal da Fundación Universidade de Santiago.

Modificación das bases do VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago de Compostela e nomeamento do xurado.

[10/12/2020] A Fundación modifica o número de membros do xurado do VIII Concurso de Postais de Nadal e fai pública a súa composición.

Comeza a quinta quenda do Verán Campus USC

[31/08/2020] O martes 1 de setembro principia a derradeira quenda da edición de 2020 do Verán CampUSC que finalizará o mércores 9 de setembro. Nas catro quendas previas do Verán CampUSC, entre o 22 de xuño e o 31 de xullo, 259 nenos e nenas participaron nun completo programas de actividades deportivas e de lecer, cun réxime de grupos moi reducidos e seguindo un rigoroso protocolo sanitario e hixiénico.

Programacións e organización dos grupos de entrada da quinta quenda do Verán Campus

[29/08/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da quinta do Verán Campus (1 ao 9 de setembro)

Prazas libres na derradeira quenda do Verán CampUSC

[14/08/2020] O vindeiro 1 de setembro comeza a quinta e derradeira quenda do Verán CampUSC 2020 na que aínda quedan prazas libres. O programa de animación deportiva e do lecer conclúe a tirada deste ano o próximo 9 de setembro. Nas catro quendas previas do Verán CampUSC participaron xa 259 nenos e nenas, con actividades con grupos moi reducidos e suxeitas a un rigoroso protocolo sanitario e hixiénico.

Programacións e organización dos grupos de entrada da cuarta quenda do Verán Campus

[24/07/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da cuarta quenda do Verán Campus (27-31 de de xullo)

VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago

Envío de orixinais: Até o 10 de decembro. Fallo do xurado: 17 de decembro.

Proximamente se incluirán novos eventos

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.