[10/12/2018] Faise pública a listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas e tamén a convocatoria das entrevistas personais da Fase II do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

19 de decembro: Xantar de Nadal do grupo de senderismo da USC

[07/12/2018] O xantar de Nadal do grupo de senderismo da USC celebrarase o próximo mércores 19 de decembro no Mesón O’42 (Rúa do Franco, 42), cun prezo de 25 €. O pago e inscrición haino que realizar no restaurante antes do 17 de decembro.

Listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[03/12/2018] Publícase a listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Competicións do Club USC

[30/11/2018] A axenda deportiva do Club USC da primeira fin de semana de decembro está dominada polo fútbol e o tenis de veteranos e mais a natación que celebra a primeira xornada do Circuíto ADAN.

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

[28/11/2018] Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas pola Fundación USC Deportiva.

Competicións deportivas do Club USC

[22/11/2018] A triade fútbol, tenis e natación domina a axenda deportiva do Club USC no último fin de semana de novembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia

[22/11/2018] Dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia que se realizará o próximo sábado 24 de novembro.

Convocatoria para a contratación de personal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[20/11/2018] A Fundación USC Deportiva convoca un posto de traballo como Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Fundación USC Deportiva. En negro, contra as violencias

[19/11/2018] A Fundación USC Deportiva fai parte da campaña «En negro, contra as violencias», que na edición de 2018 suma o apoio milleiros establecementos comerciais e entidades sociais e 102 concellos galegos, que aspiran a situar a loita contra a violencia machista como prioridade das políticas públicas.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/11/2018] Fútbol, natación e tenis reclaman o seu protagonismo na axenda de competicións do Club USC cando novembro chega ao seu ecuador.

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.