Recomendacións de actividade física e vida activa no fogar

[25/03/2020] A pesar da situación de confinamento podemos seguir aproveitando os beneficios da práctica de actividade física. Nesta achega, xunto a unhas pautas xerais de actuación e rutinas aconsellables durante o confinamento, atoparás catro programas de actividade física.

Actualización do Protocolo de servizo da Fundación USC Deportiva diante da situación creada polo COVID-19

[16/03/2020] Co fin de garantizar a saúde dos usuarios e traballadores, seguindo as indicacións das autoridades sanitarias en relación ao COVID-19, o goberno estatal e a Xunta de Galicia, a Fundación adopta as seguintes medidas: 1/ Habilitación de traballo non presencial para o persoal e así evitar riscos de contaxio colectivo do equipo de traballo na sede da Fundación. 2/ A prestación de servizos deportivos a entidades, institucións, etc. queda suspendida ao 100% desde o día 14 de marzo. 3/ A sede da entidade permanecerá pechada.

[13/03/2020] Co fin de garantizar a saúde dos usuarios e traballadores, seguindo as indicacións das autoridades sanitarias en relación ao COVID-19, a Fundación adopta as seguintes medidas: 1/ Habilitación de traballo non presencial para o persoal e así evitar riscos de contaxio colectivo do equipo de traballo na sede da Fundación. 2/ A prestación de servizos deportivos a entidades, institucións, etc. queda suspendida ao 100% desde o día 14 de marzo.3/ Sempre haberá unha persoa de maneira presencial nas nosas oficinas para a atención telefónica.

Aprazados os cursos de formación IV Xornada Teórico-Práctica de Iniciación á Autodefensa e o Obradoiro de Kung Fu

[12/03/2020] Seguindo as indicacións das autoridades sanitarias e deportivas de Galicia e tendo en conta a actitude preventiva que debemos manter toda a sociedade en xeral para previr a propagación do coronavirus COVID-19, a Fundación USC Deportiva apraza tanto a IV Xornada Teórico-Práctica de Iniciación á Autodefensa prevista para este sábado 14 coma o Obradoiro de Kung Fu programado para o sábado 28 de marzo. Nas vindeiras semanas comunicaranse as novas datas.

Atletismo: O club USC na Gala Circuíto Deputación e no Campionato de Galicia Sub 16 en Pista Cuberta

[09/03/2020] O Pazo de Mariñán (Abegondo) acolleu, o venres 6, a Gala do VII Circuíto de Carreiras da Deputación da Coruña na que a atleta do club USC Lucía Taboada Codesido recibiu o galardón como gañadora femenina da categoría sub 10 (benxamín). Ademais o sábado 7 desputouse, na pista cuberta de Expourense, o Campionato de Galicia Sub 16.

Competicións do Club USC

[06/03/2020] Esta fin de semana, o Club USC ten citas co fútbol veterano, o xadrez, o tenis e a natación.

Seis combinados da USC nos Campionatos Galegos Universitarios de Deportes Colectivos

[06/03/2020] Onte, xoves 5 de marzo, celebrouse en Pontevedra o XXIII Campionato Galego Universitario de Deportes Colectivos entre as universidades de Vigo, A Coruña e Santiago de Compostela con competicións nas categorías masculinas e femininas de baloncesto, balonmán, fútbol, fútbol sala, rugbi 7 e voleibol para decidir quen vai representar a Galicia na fase final do Campionato de España Universitario. Competiron un total de 35 equipos formados por 500 alumnos e alumnas das tres universidades galegas.

Competicións do Club USC na fin de semana

[27/02/2020] Na fin de semana de tránsito de febreiro a marzo, o Club USC suma citas de competición co fútbol, o xadrez e o tenis.

Competicións do Club USC na fin de semana

[21/02/2020] O XXXI Campionato de Galicia Máster de Atletismo en Pista Cuberta e a terceira xornada da Liga Galega Máster de Natación compoñen a axenda de competicións do Club USC na fin de semana do domingo de Entroido.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta Boborás-Brués

[21/02/2020] Dispoñibles os track GPS, MIDE e mapa da ruta Boborás-Brués que se desenvolverá o sábado 22 de febreiro.

Proximamente se incluirán novos eventos

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.