Inicio > Actualidade > Avisos administrativos

Avisos administrativos

Listaxe de resultados da Fase I do proceso selectivo de bolsas de traballo

Faise pública a listaxe de resultados da Fase I do proceso selectivo de bolsas de traballo

Listaxe definitiva de admitidos e horarios de realización das entrevistas personais correspondentes á Fase II da formación de bolsas de traballo na Fundación USC Deportiva

Publícase a listaxe de admitidos nas 7 bolsas de traballo na Fundación USC Deportiva e horarios de realización das entrevistas personais correspondentes á Fase II da formación de bolsas de traballo.

Listaxe provisoria de admitidos e excluídos nas bolsas de traballo da Fundación USC Deportiva

A Comisión de Valoración acordou facer pública a listaxe provisorias de admitidos e excluídos das bolsas de traballo para contratacións laborais temporais como monitores de actividades deportivas da Fundación USC Deportiva.

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do Proceso Selectivo para a formación de bolsas de traballo para a contratacións temporais como monitores de actividades deportivas.

En aplicación da cláusula 7 das bases para a formación de bolsas de traballo para contratacións laborais temporais como monitores de actividades deportivas da Fundación USC Deportiva faise pública a presente resolución.

Convocatoria de 17 postos de traballo para a Fundación USC Deportiva

Convócanse 17 prazas de monitoras/es deportivas/os para a Fundación USC Deportiva. O prazo de presentación de solicitudes comeza ao día seguinte da publicación desta nova.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 Seguinte > Última >>