Inicio > Actualidade > Avisos administrativos

Avisos administrativos

Resolución pola que se nomea asesor da Comisión de Valoración do proceso selectivo de formación dunha bolsa de traballo de monitores de actividades no medio natural da Fundación USC

Publícase a resolución pola que se nomea a Víctor Fidalgo Raposo como asesor a Comisión de Valoración do proceso selectivo de formación dunha bolsa de traballo de monitores de actividades no medio natural da Fundación USC.

Fanse públicas as listaxes provisorias de admitidos e excluídos nas bolsas de traballo da Fundación USC Deportiva para contratacións temporais como monitor e/ou coordinador de atletismo e como monitor de actividades no medio natural.

Resolucións dos nomeamentos das comisións de valoración do proceso para a formación de bolsas de traballo da Fundación USC Deportiva

Fanse pública os nomeamentos das dúas comisións de valoración dos procesos selectivos para a formación de bolsas de traballo para contratacións laborais temporais como monitor e/ou coordinador de actividades deportivas de atletismo e como monitor de actividades no medio natural da Fundación USC Deportiva.

Convocatoria de bolsas de traballo da Fundación USC para contratacións temporais de monitor e/ou coordinador de atletismo e de monitor de actividades no medio natural

A Fundación USC Deportiva convoca dous procesos para a formación de bolsas de traballo para realizar contratacións temporais como monitor e/ coordinador de atletismo e como monitor de actividades no medio natural.

Programación da quinta quenda do Verán CampUSC 2016

Xa está dispoñible a programación da quinta quenda do Verán CampUSC que vai do 1 ao 9 de setembro.

Programación da cuarta quenda do Verán CampUSC 2016

Xa está dispoñible a programación da cuarta quenda do Verán CampUSC que vai do 26 ao 29 de xullo.

Programación da terceira quenda do Verán CampUSC 2016

Xa está dispoñible a programación da terceira quenda do Verán CampUSC que vai 18 ao 22 de xullo.

Programación da segunda quenda do Verán CampUSC 2016

Xa está dispoñible a programación da segunda quenda do Verán CampUSC que vai do 4 ao 15 de xullo.

Programación da primeira quenda do Verán CampUSC 2016

Xa está dispoñible a programación da primeira quenda do Verán CampUSC que vai do 23 de xuño ao 1 de xullo.

Listaxes de persoas inscritas no Verán CampUSC 2016

Publícase a listaxe de persoas inscritas no Verán CampUSC 2016 unha vez finalizado o prazo de formalización das prazas e as listaxes de agarda actualizadas. Unha vez rematado este prazo, ábrese un novo prazo de inscrición aberto a todos os públicos na 1ª, 4ª e 5ª quenda. A partir deste momento, as prazas iranse cubrindo por rigorosa orde de inscrición.