Inicio > Actualidade > Avisos administrativos

Avisos administrativos

Organización dos grupos de entrada ás actividades da primeira quenda do Verán CampUSC 2020

Información sobre os grupos de entrada ás actividades da primeira quenda Verán CampUSC 2020.

Recomendacións de actividade física e vida activa no fogar

A pesar da situación de confinamento podemos seguir aproveitando os beneficios da práctica de actividade física. Nesta achega, xunto a unhas pautas xerais de actuación e rutinas aconsellables durante o confinamento, atoparás catro programas de actividade física.

Ligazóns de información oficial sobre o COVID-19

Ligazóns de información sanitaria oficial sobre a pandemia do COVID-19

Publicadas as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC

Publícanse as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019. As persoas admitidas poderán formalizar a praza até o día 2 de xuño.

Listaxes provisorias de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019

Publicadas as listaxes provisorias de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019. O período de reclamacións e subsanación de erros vai do 14 ao 15 de maio. O 20 de maio publicaranse as listas definitivas de persoas admitidas en cada quenda.

Resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Faise pública a resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Resultados das Fases I e II, listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada no proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Publícanse os resultados das Fases I e II do proceso selectivo, a listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Faise pública a listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas e tamén a convocatoria das entrevistas personais da Fase II do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Publícase a listaxe provisoria de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas pola Fundación USC Deportiva.