Inicio > Actualidade > Avisos administrativos

Avisos administrativos

Programación da 5.ª quenda do Verán CampUSC 2021

Publícase a programación da quinta quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 1 e o 8 de setembro de 2021.

Programación da 4.ª quenda do Verán CampUSC 2021

Publícase a programación da cuarta quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 26 e o 30 de xullo de 2021.

Programación da 3.ª quenda do Verán CampUSC 2021

Publícase a programación da terceira quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 12 e o 23 de xullo de 2021.

Programación da 2.ª quenda do Verán CampUSC 2021

Publícase a programación da segunda quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre 1 ao 9 de xullo de 2021.

Programación da 1.ª quenda do Verán CampUSC 2021

Publícase a programación da primeira quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 23 e o 30 de xuño.

Publicadas as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC

Publícanse as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019. As persoas admitidas poderán formalizar a praza até o día 2 de xuño.

Listaxes provisorias de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019

Publicadas as listaxes provisorias de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019. O período de reclamacións e subsanación de erros vai do 14 ao 15 de maio. O 20 de maio publicaranse as listas definitivas de persoas admitidas en cada quenda.

Resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Faise pública a resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Resultados das Fases I e II, listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada no proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

Publícanse os resultados das Fases I e II do proceso selectivo, a listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Faise pública a listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas e tamén a convocatoria das entrevistas personais da Fase II do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 Seguinte > Última >>