Inicio > Actualidade > Avisos administrativos

Avisos administrativos

Programación da quinta quenda do Verán CampUSC 2018

Publícase a programación de actividades da derradeira quenda do Verán CampUSC 2018 que se desenvolverá desde o 3 ao 7 de setembro.

Programación da cuarta quenda

Publícase a programación da cuarta quenda do Verán CampUSC que se desenvolverá desde o 23 ao 31 de xullo de 2018.

Programación da terceira quenda

Publícase a programación da terceira quenda do Verán CampUSC que se desenvolverá desde o 16 ao 20 de xullo de 2018.

Programación da segunda quenda do Verán CampUSC 2018

Programación da segunda quenda do Verán CampUSC 2018 do 2 ao 31 de xullo.

Programación da 1ª quenda do Verán CampUSC 2018

Publícase a programación da primeira quenda (22-29 de xuño) do Verán CampUSC 2018.

Publícanse as listas definitivas de persoas admitidas en cada queda do Verán CampUSC 2018.

As persoas admitidas poderán formalizar a súa praza efectuando o pagamento dende este momento ata o 27 de maio.

Listas provisionais de persoas admitidas nas quendas do Verán CampUSC 2018

Publícanse as listas provisionais de persoas admitidas en cada quenda do Verán CampUSC 2018, elaboradas pola Comisión de Seguimento reunida o martes 8 de maio na sede da Fundación USC Deportiva.

Relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta

Faise pública a relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta xunto coa listaxe de puntuacións finais e os resultados das fases I e II.

Faise pública a listaxe de admitidos e excluídos do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta convocado pola Fundación USC Deportiva. As persoas excluídas poderán corrixir o defecto que motivo a exclusión, de acordo coa base 6 da convocatoria, nun prazo de 3 días naturais a contar desde a publicación deste acordo.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 Seguinte > Última >>