Inicio > Actualidade > Novas

Novo prazo para optar ás vacantes da 4ª quenda do Verán CampUSC 2018

[28/05/2018] Unha vez finalizado o prazo para que as persoas, que inicialmente estaban admitidas, formalizasen a súa praza. Ábrese un novo prazo de inscrición para completar as prazas aínda dispoñibles na 4ª quenda (Do 23 ao 31 de xullo de 2018).

Competicións deportivas do Club USC

[25/05/2018] Atletismo, fútbol veterano, natación, tenis e xadrez organizan a axenda deportiva do Club USC na última fin de semana de maio.

Track GPS e mapa da ruta do Grove

[24/05/2018] Dispoñible o track GPS e mapa da ruta de lecer do Grove que se realizará o sábado día 26 de maio.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/05/2018] Dobre xornada con protagonismo para o atletismo e importantes citas do fútbol veterano e o tenis na axenda deportiva do Club na fin de semana.

Mapas e track GPS da actividade especial de primavera. Cordilleira Cantábrica

[16/05/2018] Xa están dispoñibles os mapas e track GPS da actividade especial de primavera que se vai realizar por terras de Babia na cordilleira Cantábrica.