Inicio > Actualidade > Novas

Axenda deportiva do Club USC

[13/04/2018] Importantes citas deportivas co atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez organizan a axenda do Club USC na fin de semana.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[05/04/2018] Completa axenda deportiva do Club USC con competicións de atletismo, tenis, fútbol veterano, natación e xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da andaina da Serra Longa (As Nogais)

[05/04/2018] Xa están dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da camiñada pola Serra Longa, en terras das Nogais, que faremos o próximo sábado día 7.

Relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta

[03/04/2018] Faise pública a relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta xunto coa listaxe de puntuacións finais e os resultados das fases I e II.

Xadrez: David Buitrón, campión Sub-10 e Diego Cacheiro, subcampión en Sub-10

[28/03/2018] Os pasados 25, 26 e 27 de Marzo de 2018 celebráronse lugar as clausuras dos Campionatos Galegos de xadrez Sub-08, Sub-10, Sub-12 e Sub-16. Na categoría Sub-16 o xogador do Club USC, David Buitron, proclamouse campión con 6.5 puntos dos 8 posibles. Martin Gomez, do Xadrez Ourense, foi subcampión. Na categoría Sub-10, Diego Cacheiro, do Club USC, proclamouse subcampión por detrás de Iago Fernandez, xogador do Xadrez Bretema.