Inicio > Actualidade > Novas

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[08/02/2019] Atletismo, tenis, xadrez e fútbol de veteranos repártense o protagonismo na axenda deportiva do Club USC.

Nove atletas do Clube USC participan no Campionato Provincial Escolar

[04/02/2019] O pasado sábado desputouse nas instalacións de A Malata en Ferrol o Campionato Provincial de Campo a través escolar para clubes federados no que os nove atletas do clube USC que participaron asinaron unha notable actuación.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/01/2019] Intensa axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de febreiro con citas co atletismo, o tenis, o fútbol de veteranos e o xadrez.

Competicións do Club USC na fin de semana

[25/01/2019] Fútbol, natación, tenis e xadrez pautan a axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana de xaneiro.

Tracks GPS, mapas e MIDE das andainas do sábado 26 e o luns 28 de xaneiro

[25/01/2019] Dispońibles os racks GPS, mapas e MIDE da andaina do sábado 26 polas fragas de Trabada e mais a do luns 28 de xaneiro pola fervenza de Augacaída.