Inicio > Actualidade > Novas

Presentación pública do Verán CampUSC 2018 e apertura do praza de preinscrición

[26/04/2018] Hoxe, a Vicepresidenta do Padroado da Fundación USC Deportiva e Vicerreitora de Estudantes, Cultura e Responsabilidade Social da USC, Mª Dolores Álvarez; a concelleira de Igualdade do Concello de Santiago, Marta Lois González; e o xerente da Fundación, Óscar Hermida, presentaron oficialmente a edición de 2018 do Verán CampUSC, o programa de conciliación para a comunidade universitaria, que tamén aberto ao público xeral, con actividades lúdicas, recreativas e deportivas para rapaces e rapazas de 3 a 13 anos.

Track GPS, mapa e MIDE da Ruta de Lecer - Ecopista entre Vila Nova de Cerveira e Valença

[26/04/2018] Están dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da Ruta de Lecer - Ecopista entre Vila Nova de Cerveira e Valença que se vai realizar o sábado 28 de abril.

Volve Holi Gaiás, carreira, vida saudable, diversión e natureza

[25/04/2018] Tras o éxito da edición de 2017, o 5 de maio volverá celebrarse a carreira Holi Gaiás que contará, outra volta, coa colaboración da Fundación USC Deportiva. Holi Gaiás é unha celebración festiva e actividade saudable para participar en familia deixando á marxe o espírito para darlle protagonismo a convivencia, á diversión e ao contacto coa natureza. O percurso da carreira será de 5 quilómetros na Cidade da Cultura para descubrir e gozar da obra de Peter Eisenman e o Bosque de Galicia, gran pulmón verde de Compostela.

Axenda deportiva do Club USC

[19/04/2018] Na fin de semana, a axenda deportiva do Club USC convoca competicións de atletismo, fútbol veterano e xadrez.

Track GPS, mapa e MIDE da camiñada ao Faro no Caurel

[18/04/2018] Xa está dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta do Faro por terras do Caurel que se realizará o próximo sábado día 21 de abril.