Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, mapa e MIDE da ruta do monte Pindo

[08/06/2018] Están xa dispoñibles o track GPS, o mapa e o MIDE da ruta do monte Pindo que se realizará mañá sábado 9 de xuño.

Prazas cubertas na 2ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[05/06/2018] Xa non é posible inscribirse na 2ª nin 5ª quenda ao estar cubertas as cen prazas ofertadas.

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/05/2018] Axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de xuño.

Prazas dispoñibles na 1ª, 3ª, 4ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[31/05/2018] Unha vez finalizado o prazo para que as persoas inicialmente admitidas formalizasen a súa praza e unha vez chamadas todas as persoas das listas de agarda da 1ª, 3ª e 5ª quenda, ábrese un novo prazo de inscrición para completar as prazas dispoñibles nestas dúas quendas. Tamén hai prazas dispoñibles na 4ª quenda.

Natación: Sotelo, Cotos e Cabanelas no podio do Campionato Galego de Augas Abertas

[29/05/2018] Tres nadadores do Club USC subiron ao podio do Campionato Galego de Augas Abertas que se celebrou na praia fluvial da Freixa, en Ponteareas, o pasado sábado 26 de maio. Diego Sotelo proclamouse campión galego na categoría master 40-44 e Ana Cotos subcampioa na categoría senior mentres Pablo Cabanelas se facía co bronce na categoría master 35-39.