Inicio > Actualidade > Novas

Listaxes provisorias de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019

[14/05/2019] Publicadas as listaxes provisorias de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019. O período de reclamacións e subsanación de erros vai do 14 ao 15 de maio. O 20 de maio publicaranse as listas definitivas de persoas admitidas en cada quenda.

Atletas da USC participan con grande éxito no Campionato Provincial Escolar

[14/05/2019] O pasado domingo disputouse nas pistas de atletismo da Alta no Concello da Pobra do Caramiñal, o Campionato Provincial Escolar en pista 2019. No mesmo tomaban parte 13 membros da escola de atletismo da USC clasificados despois das fases previas entre as mellores 16 marcas da provinicia en cada proba.

Competición do Club USC na fin de semana

[09/05/2019] A axenda deportiva do Club USC está dominade pola tríade do fútbol veterano, o tenis e o atletismo.

Competicións do Club USC na fin de semana

[03/05/2019] A primeira fin de semana de maio achégase cunha axenda deportiva do Club USC protagonizada polo tenis, a natación, o atletismo, o fútbol de veteranos e o xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da rtuta ao Pico Formigueiros no Courel

[03/05/2019] Dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da rtuta ao Pico Formigueiros no Courel que se vai realizar o sábado 4 de maio.