Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra da Queixa

[11/05/2018] Xa están publicados o track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra da Queixa que se realizará o próximo sábado 12 de maio.

Listas provisionais de persoas admitidas nas quendas do Verán CampUSC 2018

[09/05/2018] Publícanse as listas provisionais de persoas admitidas en cada quenda do Verán CampUSC 2018, elaboradas pola Comisión de Seguimento reunida o martes 8 de maio na sede da Fundación USC Deportiva.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[04/05/2018] Atletismo, xadrez, tenis e fútbol compoñen o calendario deportivo do Club USC na primeira fin de semana de maio.

O Club USC proclámase campión da Liga Galega de Xadrez 2018

[03/05/2018] O club USC de xadrez proclamouse campión na categoría máxima, a División de Honra, da Liga Galega de Xadrez 2018 que se desenvolveu desde o 27 de xaneiro ao pasado 28 de abril. É a primeira vez que o Club USC se fai co título máximo na División de Honra, impoñándose na clasificación aos 11 equipos que fixeron parte da Liga Galega na presente edición.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[26/04/2018] O mes de abril despídese cunha cumprida axenda deportiva que axunta atletismo, fútbol de veteranos, natación, tenis e xadrez.