Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Chanca e ruta da Pedra e da Auga

[22/09/2017] Xa están dispoñibles os Tracks GPS, MIDE e mapa da ruta do río Chanca e ruta da Pedra e da Auga da andaina de mañá sábado 23 de setembro.

Diego Sotelo e Ana Cotos, ouro no Campionato Galego de Augas Abertas

[20/09/2017] O pasado sábado 16 de Setembro tivo lugar, na praia de San Amaro (A Coruña), o I Campionato Galego de Augas Abertas, onde participaron varios nadadores do Club USC: Diego Meijide, na categoría Junior-1; Esteban Ferreiro, na categoría Junior-2 e Manuel Quintás e Ana Cotos, na categoría Senior (nadando todos eles a proba de 5000 m); Diego Sotelo xunto con Silvia Deira na categoría máster +40 (nadando 2500 m).

Competicións do Club USC na fin de semana

[15/09/2017] Tenis e natación sinalan as citas deportivas do Club USC na segunda fin de semana de setembro.

Rematou o Verán CampUSC 2017 con récord de participación

[14/09/2017] Concluíu a edición de 2017 do Verán CampUSC cun novo récord de asistencia. 207 nenos e nenas participaron nas cinco quendas que se iniciaron o 26 de xuño e remataron, despois dunha paréntese no mes de agosto, o pasado día 8 de setembro. Desta volta, exitosamente, ocupáronse o 95% das prazas e en tres das cinco quendas cubríronse todas as prazas dispoñibles.

Recepción dos participantes no Verán CampUSC no Reitorado e no Concello de Santiago

[06/09/2017] O reitor da USC, Juan Viaño, xunto coa Vicerreitora de Estudantes, Cultura e Responsabilidade Social e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, Dolores Álvarez, recibiron en San Xerome a participantes da quinta quenda do Verán CampUSC 2017 aos que fixeron entrega de diversos obsequios. A seguir, visitaron o Concello de Santiago, onde departiron con membros da Corporación Municipal.