Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, mapa e MIDE da camiñada ao Faro no Caurel

[18/04/2018] Xa está dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta do Faro por terras do Caurel que se realizará o próximo sábado día 21 de abril.

Axenda deportiva do Club USC

[13/04/2018] Importantes citas deportivas co atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez organizan a axenda do Club USC na fin de semana.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[05/04/2018] Completa axenda deportiva do Club USC con competicións de atletismo, tenis, fútbol veterano, natación e xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da andaina da Serra Longa (As Nogais)

[05/04/2018] Xa están dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da camiñada pola Serra Longa, en terras das Nogais, que faremos o próximo sábado día 7.

Relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta

[03/04/2018] Faise pública a relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta xunto coa listaxe de puntuacións finais e os resultados das fases I e II.