Inicio > Actualidade > Novas

Natación: Cinco medallas do Club USC no Campionato Galego Máster de Inverno

[21/01/2020] O Club USC callou unha excelente participación no Campionato Galego Máster de Inverno celebrado os pasados 18 e 19 de xaneiro na piscina de Frigsa, en Lugo. Á parte parte de mellorar ás súas propias marcas, as nadadoras e nadadores do Club USC sumaron 5 medallas: dúas de ouro e tres de prata.

15 atletas do Club USC estarán no Campionato Provincial de Campo a Través Escolar

[20/01/2020] O pasado sábado celebrouse a fase intercomarcal de Campo a Través Escolar da Secretaría Xeral para o Deporte, clasificatoria para o Campionato Provincial de clubes federados que se desputará o vindeiro sábado 1 de febreiro no circuíto de Cabío na Pobra do Caramiñal, nesta proba un total de 15 atletas do Club USC obtiveron a súa clasificación para participar no Campionato Provincial.

Competicións do Club USC na fin de semana

[17/01/2020] Intensa axenda deportiva do Club USC cando demedia o mes de xaneiro. Citas co atletismo, fútbol, natación e tenis.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta Rodeiro - Serra do Faro

[17/01/2020] Publicado o track GPS, o MIDE e o mapa da ruta de Rodeiro á serra do Faro que se vai realizar o sábado día 18 de xaneiro.

Cos nosos mellores desexos, felices festas

[19/12/2019] O Padroado e mais o persoal da Fundación USC Deportiva desexámoslles aos usuarios e usuarias das nosas actividades e entidades colaboradoras unhas felices festas e un novo ano ateigado de ledicias e tamén de éxitos deportivos.