Inicio > Actualidade > Novas

Competición do Club USC na fin de semana

[09/05/2019] A axenda deportiva do Club USC está dominade pola tríade do fútbol veterano, o tenis e o atletismo.

Competicións do Club USC na fin de semana

[03/05/2019] A primeira fin de semana de maio achégase cunha axenda deportiva do Club USC protagonizada polo tenis, a natación, o atletismo, o fútbol de veteranos e o xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da rtuta ao Pico Formigueiros no Courel

[03/05/2019] Dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da rtuta ao Pico Formigueiros no Courel que se vai realizar o sábado 4 de maio.

Nova edición do Verán CampUSC. Preinscrición aberta até o 9 de maio.

[30/04/2019] A vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo; a concelleira de Igualdade, Marta Lois González; e o xerente da Fundación USC Deportiva, Óscar Hermida Otero presentaron hoxe Verán CampUSC 2019, o programa de conciliación estival da Universidade que achegará actividades deportivas, culturais, socioeducativas e de lecer a rapaces e rapazas de 3 a 13 anos. A preinscrición no Verán CampUSC xa abriu e pecharase o vindeiro 9 de maio.

Axenda deportiva do Club USC

[26/04/2019] A derradeira fin de semana de abril despídese cunha cumprida axenda de competicións de atletismo, tenis, fútbol veterano, xadrez e tenis.