Inicio > Actualidade > Novas

Palmarés do Torneo Fin de curso das Escolas de tenis

[20/06/2017] Os pasados 17 e 18 de xuño celebrouse, nas pistas do Campus Vida, o Torneo Fin de curso das Escolas de tenis,organizado polo Servizo de Deportes da Universidade de Santiago de Compostela, coa colaboración da Fundación USC Deportiva. No torneo participaron 32 tenistas.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[15/06/2017] O Campionato Galego de Tenis por Equipos Infantil e o XLVI Trofeo Pedro Escudero pautan a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta de Cangas de Onís a Covadonga

[15/06/2017] Dispoñibles para descargar ou consultar o track GPS, o mapa e o MIDE da ruta de Cangas de Onís a Covadonga da próxima fin de semana.

Competicións do Club USC na fin de semana

[09/06/2017] O tenis protagoniza, xunto co xadrez, a axenda deportiva do Club USC.

Competicións deportivas do Club USC

[01/06/2017] Axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de maio con importantes citas coa natación, o xadrez, o atletismo e o tenis.