Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Candela Martínez Marcos, gañadora do V Concurso de Postais de Nada da Fundación USC Deportiva

[15/12/2017] No día de onte, xoves 14 de decembro, celebrouse a reunión do xurado onde se decidíu o deseño gañador do concurso de postais, obra de Candela Martínez Marcos de 7 anos de idade.

Competicións do Club USC na fin de semana

[15/12/2017] Tenis e fútbol de veteranos compoñen a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra do Candán - Xobra

[14/12/2017] Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra do Candán-Xobra que se realizará o sábado 16 de decembro.

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva

[13/12/2017] Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva.

Atletismo. Exitosa participación do Club USC na xornada de Campo a Través Xogade

[13/12/2017] Destacadísima participación dos e das atletas do Club USC na xornada de Campo a Través XOGADE que se celebrou o pasado sábado 2 de decembro que permitirá os equipos benxamín masculino e feminino e alevín feminino, xunto con Adrián de La Fuente en alevín masculino, participen na fase zonal do próximo 20 de xaneiro no parque Eugenio Granell de Santiago.