Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[30/03/2017] Na primeira fin de semana de abril, a axenda de competicións estará protagonizada polo tenis, o xadrez, o atletismo e a natación.

A Fundación USC Deportiva, entidade colaboradora da exitosa Holi Gaiás

[28/03/2017] O pasado sábado 25 celebrouse na Cidade da Cultura Holi Gaiás, carreira lúdica que tivo unha grande acollida e foi organizada pola Fundación Cidade da Cultura de Galicia co patrocinio de Viaqua. Na organización do evento colaborou a Fundación USC Deportiva xunto coa Federación Galega de Atletismo e Coca Cola.

Competicións deportivas da fin de semana

[24/03/2017] A última fin de semana de marzo despídese cunha intensa axenda deportiva que suma competicións en atletismo, xadrez, natación e tenis.

Mapa, Track GPS e MIDE da camiñada polo concello do Irixo

[24/03/2017] Xa están dispoñibles para ser consultados e descargados o mapa, track GPS e MIDe da ruta de mañá sábado 25 de marzo por terras do Irixo.

Competicións do Club USC na fin de semana

[16/03/2017] Atletismo, tenis e xadrez compoñen a axenda deportiva do Club USC na vindeira fin de semana.