Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[17/01/2020] Intensa axenda deportiva do Club USC cando demedia o mes de xaneiro. Citas co atletismo, fútbol, natación e tenis.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta Rodeiro - Serra do Faro

[17/01/2020] Publicado o track GPS, o MIDE e o mapa da ruta de Rodeiro á serra do Faro que se vai realizar o sábado día 18 de xaneiro.

Cos nosos mellores desexos, felices festas

[19/12/2019] O Padroado e mais o persoal da Fundación USC Deportiva desexámoslles aos usuarios e usuarias das nosas actividades e entidades colaboradoras unhas felices festas e un novo ano ateigado de ledicias e tamén de éxitos deportivos.

Carla Lado López gaña o VII Concurso de Postais de Nadal

[17/12/2019] O xurado do VII Concurso de Postais de Nadal da USC reunido o pasado xoves 12 declarou gañador o debuxo de Carla Lado López, de 5 anos de idade. O premio consistirá nunha praza no Verán CampUSC 2020 e un vale de 100 € para canxear en material deportivo. O xurado outorgou tamén un accésit, que consistirá nun pequeno lote de libros, a Candela Martínez Marcos, de 9 anos de idade.

Competicións do Club USC na fin de semana

[13/12/2019] A fase comarcal do campo a través escolar en Santiago de Compostela e o partido que enfronta ao Clud USC co Bar Novais Portomouro son os eventos máis destacados da fin de semana.