Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[11/05/2018] Doutra volta, o protagonismo deportivo da fin de semana correspóndelle ao atletismo, o fútbol veterano, o tenis, o xadrez e mais a natación.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra da Queixa

[11/05/2018] Xa están publicados o track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra da Queixa que se realizará o próximo sábado 12 de maio.

Listas provisionais de persoas admitidas nas quendas do Verán CampUSC 2018

[09/05/2018] Publícanse as listas provisionais de persoas admitidas en cada quenda do Verán CampUSC 2018, elaboradas pola Comisión de Seguimento reunida o martes 8 de maio na sede da Fundación USC Deportiva.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[04/05/2018] Atletismo, xadrez, tenis e fútbol compoñen o calendario deportivo do Club USC na primeira fin de semana de maio.

O Club USC proclámase campión da Liga Galega de Xadrez 2018

[03/05/2018] O club USC de xadrez proclamouse campión na categoría máxima, a División de Honra, da Liga Galega de Xadrez 2018 que se desenvolveu desde o 27 de xaneiro ao pasado 28 de abril. É a primeira vez que o Club USC se fai co título máximo na División de Honra, impoñándose na clasificación aos 11 equipos que fixeron parte da Liga Galega na presente edición.