Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[20/10/2017] Na axenda deportiva da fin de semana do Club USC salientan as competicións de fútbol e tenis de veteranos.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta da serra do Suído

[20/10/2017] Xa están dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta pola serra do Suído do próximo sábado.

Taekwondo: Marta Pedrouzo, bronce no Torneo Cidade de Riveira

[19/10/2017] Marta Pedrouzo Piñeiro, taekwondista do Club USC, obtivo a medalla de bronce na Categoría Senior 1 Feminina no Torneo Cidade de Riveira que se celebrou o pasado domingo 15 na vila do Barbanza.

Competicións deportivas do Club USC

[13/10/2017] Na fin de semana que sinala o ecuador dos mes de outubro, o fútbol e mais o taekwondo pautan a axenda deportiva do Club USC.

Taekwondo. Marta Pedrouzo, bronce no III Open Internacional Vila de Moaña

[10/10/2017] Marta Pedrouzo Piñeiro, taekwondista do Club USC, fíxose coa medalla de bronce en Técnica na categoría Senior 1 Feminino no III Open Internacional Vila de Moaña que se celebrou o pasado 30 de setembro e o 1 de outubro.