Inicio > Actualidade > Novas

Candela Martínez rebibe o premio do V Concurso de Postais de Nadal

[22/12/2017] Na mañá de hoxe, venres 22, Candela Martínez Marcos, de 7 anos de idade, recibiu de mans de Óscar Hermida, xerente da Fundación USC Deportiva, o premio do V Concurso de Postais de Nadal.

Competicións do Club USC

[21/12/2017] Na axenda deportiva ocupa un lugar destacado o II Trofeo de Atletismo en Pista da USC.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta das Moreira (Toén)

[21/12/2017] Publicados o track GPS, mapa e MIDE da ruta das Moreira (Toén) que se celebrará o próximo sábado día 23 de decembro.

O Club USC gaña o campionato de Galicia por equipos masculinos juniors de 2ª categoría

[19/12/2017] O equipo campión, integrado por Alberto López, Manuel López, Yago García, Iago Díaz e Sergio Riveira sendo o capitán e adestrador Roberto Cacabelos, impúxose na final ao Club de Tenis Redes por 3-1.

Listaxe provisional de persoas admitidas e excluídas no proceso de selección para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva

[18/12/2017] Faise pública a listaxe provisional de persoas admitidas e excluídas no proceso de selección para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun/ha coordinador/a e monitor/a con especialidade en taekwondo.