Inicio > Actualidade > Novas

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[28/04/2017] Xadrez, natación e atletismo pautan a xornada sabatina do Club USC.

Presentado o Verán CampUSC 2017

[26/04/2017] Na mańá do martes 26 e abril, a vicerreitora de Estudantes, Cultura e Responsabilidade Social, Dolores Álvarez Pérez; a concelleira de Igualdade de Compostela, Marta Lois González; e o xerente da Fundación USC Deportiva, Óscar Hermida Otero, presentaron o Verán CampUSC 2017, programa de lecer e iniciación deportiva que organiza a Fundación USC Deportiva por encomenda da Vicerreitoría de Estudantes, Cultura e Responsabilidade Social da USC e que conta coa colaboración da Oficina de Igualdade de Xénero, o Servizo de Deportes da USC e a Concellería de Igualdade de Compostela.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta d'A Cubela (Ribeira Sacra)

[26/04/2017] Xa está dispońible o track GPS, o mapa e o MIDE da ruta d'A Cubela que se realizará o próximo sábado 29 de abril.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[21/04/2017] Intensa fin de semana deportiva do Club USC con protagonismo para o tenis, o xadrez e o atletismo.

Competicións do Club USC na fin de semana

[07/04/2017] O atletismo domina a axenda deportiva do Club USC na segunda fin de semana do mes de abril.