Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC da fin de semana

[31/05/2019] A primeira fin de semana de xuño convoca aos deportistas do CLUB USC no campionato galego Sub-10 de atletismo, na terceira xornada do Circuíto ADAN de natación e mais nos campionatos galegos por equipos de tenis.

Brillante participación dos atletas do Club USC no Campionato Provincial da Coruña

[29/05/2019] Os atletas do Club USC asinan un balance moi positivo no Campionato Provincial da Coruña individual na categoría infantil e no de probas combinadas das categorías benxamín e alevín que se celebrou o pasado domingo 26 de maio en Ferrol.

Competicións do Club USC na fin de semana

[21/05/2019] Atletismo e tenis repártense o protagonismo da última fin de semana de maio.

Track GPS, MIDE e mapa da Ecopista Valença -Monção

[20/05/2019] Publícanse os track GPS, MIDE e mapa da Ecopista Valença -Monção que se percorrerá o próximo sábado 25 de maio.

Publicadas as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC

[20/05/2019] Publícanse as listas definitivas de persoas admitidas no Verán CampUSC 2019. As persoas admitidas poderán formalizar a praza até o día 2 de xuño.