Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do Farricoque (Luíntra)

[09/11/2017] Xa están dispoñibles os track GPS, MIDE e mapa da ruta do Farricoque que se realizará o próximo sábado 11 de novembro.

Competicións deportivas da fin de semana

[03/11/2017] Fúbol de veteranos, natación, tenis e taekwondo destacan nas citas deportivas do Club USC na primeira fin de semana de novemebro.

Taekwondo, Marta Pedrouzo, bronce no torneo Cidade de Pontevedra

[03/11/2017] Marta Pedrouzo, taekwondista do Club USC, fíxose na medalla de bronce na categoría Senior 1 feminina en Técnica no torneo Cidade de Pontevedra que se desenvolveu na pasada fin de semana na capital do Lérez.

Competicións do Club USC na fin de semana

[26/10/2017] Intensa axenda deportiva do Club USC na última fin de semana de outubro, na que salienta a 40 Carreira Pedestre Popular de Santiago.

Track GPS, MIDE e mapas das rutas da fin de semana polo Bierzo

[26/10/2017] Dispoñibles os track GPS, MIDE e mapas das rutas da fin de semana polo Bierzo.