Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[09/03/2018] Cumprida axenda deportiva do Club USC na segunda fin de semana de marzo que axunta citas co atletismo, o fútbol de veteranos, a natación, o xadrez, o taekwondo e o tenis.

Mapa, MIDE e track GPS da camiñada pola serra do Xistral

[08/03/2018] Xa están dispoñibles o mapa, MIDE e o track GPS da subida ao Cadramón, na serra do Xistral, que está programada para o próximo sábado día 10 de marzo.

Campionato galego universitario de deportes colectivos

[08/03/2018] Os pasados 6 e 7 de marzo celebráronse, nas instalacións da Facultade de Ciencias do Deporte da Universidade da Coruña, os Campionatos galegos universitarios de deportes colectivos nos que participaron como adestradores tres técnicos da Fundación USC Deportiva: Roberto Valdés en fútbol masculino e fútbol sala feminino, Susana Rodríguez en voleibol masculino e feminino, e Bruno López en balonmán masculino e feminino.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[02/03/2018] Intensa axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de marzo: atletismo, natación, tenis, xadrez e fútbol de veteranos.

Corrección de erros das bases para a formación dunha bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades deportivas da Fundación USC Deportiva

[01/03/2018] Detectándose erro material nas Bases do Proceso de Selección de referencia, relativo aos requisitos particulares para esta bolsa de traballo (titulación mínima), procédese a súa corrección.