Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/01/2020] Na primeira fin de semana de febreiro, o Club USC ten citas de competición de atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez.

Competicións do Club USC na fin de semana

[24/01/2020] Xaneiro despídese cunha intensa axenda deportiva na que o Club USC ten citas co fútbol veterano, coa natacións, co tenis e mais co xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Esgos - Río Grañal

[24/01/2020] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de Esgos - Río Grañal que se realizará o sábado 25 de xaneiro.

Natación: Cinco medallas do Club USC no Campionato Galego Máster de Inverno

[21/01/2020] O Club USC callou unha excelente participación no Campionato Galego Máster de Inverno celebrado os pasados 18 e 19 de xaneiro na piscina de Frigsa, en Lugo. Á parte parte de mellorar ás súas propias marcas, as nadadoras e nadadores do Club USC sumaron 5 medallas: dúas de ouro e tres de prata.

15 atletas do Club USC estarán no Campionato Provincial de Campo a Través Escolar

[20/01/2020] O pasado sábado celebrouse a fase intercomarcal de Campo a Través Escolar da Secretaría Xeral para o Deporte, clasificatoria para o Campionato Provincial de clubes federados que se desputará o vindeiro sábado 1 de febreiro no circuíto de Cabío na Pobra do Caramiñal, nesta proba un total de 15 atletas do Club USC obtiveron a súa clasificación para participar no Campionato Provincial.