Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS e mapa da ruta do Grove

[24/05/2018] Dispońible o track GPS e mapa da ruta de lecer do Grove que se realizará o sábado día 26 de maio.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/05/2018] Dobre xornada con protagonismo para o atletismo e importantes citas do fútbol veterano e o tenis na axenda deportiva do Club na fin de semana.

Mapas e track GPS da actividade especial de primavera. Cordilleira Cantábrica

[16/05/2018] Xa están dispońibles os mapas e track GPS da actividade especial de primavera que se vai realizar por terras de Babia na cordilleira Cantábrica.

Listas definitivas de persoas admitidas en cada queda do Verán CampUSC 2018

[14/05/2018] Publícanse as listaxes definitivas das persoas admitidas nas distintas quendas do Verán CampUSC 2018.

Raquel González , oitava no Campionato de Espańa Universitario de Natación

[14/05/2018] Raquel González Tojo, do Club USC, clasificouse en oitavo lugar na proba de 50 m. libre no Campionato de Espańa Universitario de Natación que se celebrou na piscina de Fuentezuela, en Jaén, os pasados días 8 e 9 de maio.