Inicio > Actualidade > Novas

XXII Festa do Tenis

[14/12/2010] O Club USC recibirá o premio de Campión Galego por Equipos Absolutos Masculinos 2ª Categoría.

Campionato de Europa de Campo a Través

[03/12/2010] Ester Navarrete Santana, atleta da Escola de Atletismo da USC, seleccionada para participar no Campionato de Europa de Campo a Través. Na expedión española tamén viaxará Manuel Vigo Otero, adestrador do Club USC e seleccionador galego de medio fondo.

A sección de atletismo da USC será galardoada na Gala do Atletismo Galego

[23/11/2010] A Gala do Atletismo Galego terá lugar o 10 de decembro ás 19:00 horas no Salón de Actos do Edificio Administrativo da Xunta de Galicia de Lugo onde tamén serán galardoados os atletas Manuel Vigo Otero e Xosé Luis Otero Cepeda.

Aprazamento do Curso de Escalada Nivel I por previsión de mal tempo

[21/10/2010] Debido á previsión de mal tempo para os días 23 e 24 de outubro, aprázase a realización do Curso de Escalada para os días 6 e 7 de novembro. Continúa aberto o prazo de inscrición.

Reunión de país e nais dos admitidos no Verán CampUSC 2010

[16/06/2010] A Fundación USC Deportiva convoca aos pais e nais dos nenos e nenas admitidos en todas as quendas do Verán CampUSC 2010 e fai pública a listaxe de admitidos e excluídos para a vindeira quenda do 1 ao 16 de xullo.