Inicio > Actualidade > Novas

Karatecas da USC no I Curso de Autodefensa en Galicia

[24/01/2011] Dous membros do club da USC, Óscar Lafuente López e Samuel Jarque Abizanda, participaron no I Curso de Autodefensa en Galicia, organizado pola Federación Española de Karate.

David Santos, subcampión galego xuvenil de Campo a Través

[17/01/2011] O atleta do Club USC, David Santos Domínguez, acadou esta pasado domingo o título de subcampión galego de Campo a Través na categoría xuvenil no Memorial Alejandro Lorenzo que se celebrou no circuíto de Monterrei en Ourense.

Os veteráns do Club USC acadan a victoria no Campionato Galego de Campo a Través

[10/01/2011] Os veteráns da sección de atletismo do Club USC acadaron por segundo ano consecutivo a victoria no Campionato Galego de Campo a Través este fin de semana na Pobra do Caramiñal.

I Xornada de Campo a Través Escolar con excelentes resultados dos atletas do Club USC

[21/12/2010] Os atletas do Club USC acadan 5 dos 8 podios posibles na primeira xornada de Cross Escolar

I Xornada da Liga de Judo do Concello de Oleiros

[21/12/2010] O Club USC clasificou tres dos catro equipos cos que participaba para a liga avanzada da vindeira xornada.