Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Os veteráns do Club USC acadan a victoria no Campionato Galego de Campo a Través

[10/01/2011] Os veteráns da sección de atletismo do Club USC acadaron por segundo ano consecutivo a victoria no Campionato Galego de Campo a Través este fin de semana na Pobra do Caramińal.

I Xornada de Campo a Través Escolar con excelentes resultados dos atletas do Club USC

[21/12/2010] Os atletas do Club USC acadan 5 dos 8 podios posibles na primeira xornada de Cross Escolar

I Xornada da Liga de Judo do Concello de Oleiros

[21/12/2010] O Club USC clasificou tres dos catro equipos cos que participaba para a liga avanzada da vindeira xornada.

I Xornada de Campo a Través Escolar

[16/12/2010] Terá lugar o 18 de decembro no parque Eugenio Granell e nela participarán os rapaces da Escola de Atletismo da USC.

XXII Festa do Tenis

[14/12/2010] O Club USC recibirá o premio de Campión Galego por Equipos Absolutos Masculinos 2Ş Categoría.