Inicio > Actualidade > Novas

Participacións deportivas da USC na fin de semana

[11/02/2011] O sábado importantes citas para a natación e o xadrez. O domingo é o día do atletismo.

Domingo 13: os xuvenís da USC no Campionato de España de Campo a Través

[11/02/2011] O vindeiro domingo dispútase o Campionato de España de Campo a Través por clubes en Punta Umbría (Huelva) coa participación dos mellores nacionais das categorías cadete, xuvenil, junior, promesa e senior.

Sendeirismo: Track GPS da saída Pazos de Arenteiro - Leiro

[09/02/2011] Xa está dispoñíbel o Track GPS da ruta Pazos de Arenteiro a Leiro, de 12 quilómetros, que se realizará na saída do vindeiro sábado día 12 de febreiro.

Natación: 3º xornada da Liga Alevín

[09/02/2011] Resultados da Terceira Xornada da Liga Alevín de Natación que tivo lugar o pasado sábado 5 na piscina de Santa Isabel en Santiago de Compostela.

A USC nos Campionatos Galegos Universitarios de Deportes Colectivos

[09/02/2011] O 9 e 10 de febreiro dispútanse os Campionatos Galegos Universitarios de Deportes Colectivos, a anfitriona é a Universidade de Vigo e o escenario o Campus de Ourense. A USC acode con equipos de todas as modalidades nas que se desenvolve a competición tanto na vertente masculina coma na feminina.