Inicio > Actualidade > Novas

Judo: Copa de España Junior Torneo Teresa Herrera

[18/04/2011] O sábado 16 de abril celebrouse a 1ª Copa de España Junior, de categoría internacional e no que se estreou o novo sistema de clasificación directa para o Campionato de España. Este evento contaba con judokas de case todas as Comunidades Autónomas e Portugal, á parte da selección de Alemaña. Foi un test importante para os judokas da USC, dado o nivel competitivo dos participantes, moitos deles medallistas nacionais e europeos.

Judo: Ana García Esmorís no Campionato de España Universitario

[18/04/2011] A participación de Ana García Esmorís no Campionato de España Universitario deulle a oportunidade de medirse con judokas de gran nivel e facerse cunha enriquecedora experiencia.

Proceso selectivo da praza de Xerente

[15/04/2011] Nova documentación referida ao proceso de selección da praza de xerente da Fundación USC Deportiva

Previsións deportivas da fin de semana

[14/04/2011] A xornada do sábado estará dedicada ao judo, a natación e o tenis. O tenis volverá ser protagonista o domingo.

Boa actuación dos nadadores e nadadoras da USC na Liga Alevín

[13/04/2011] Os nadadores e nadadoras da USC protagonizaron unha boa actuación na sexta xornada da Liga Alevín celebrada en Santa Isabel o pasado 9 de abril.