Inicio > Actualidade > Novas

Blix do Club USC, favorito no Campionato Galego de Cross

[28/01/2011] A USC presentará un equipo na categoría junior con opcións de subirse ao caixón do podio na clasificación final no Campionato Galego de Cross das categorias junior, promesa e senior que se celebrará en Ribadavia o vindeiro domingo 30.

O equipo infantil de tenis da USC vence ao Negreira por 5-0

[28/01/2011] Na segunda xornada do Campionato de Galicia por Equipos Infantís, o pasado de xaneiro, o equipo infantil do Club USC logrou a súa segunda vitoria ao impoñerse por un contundente 5-0 ao Club de Tenis Negreira.

15 corredores da Escola de Atletismo da USC clasifícanse para o Campionato Provincial de Campos a Través Escolar

[24/01/2011] O pasado sábado 22, a Escola de Atletismo da USC protagonizou unha magnífica actuación na Fase Zonal Clasificatoria de Campo a Través Escolar celebrada no Parque Eugenio Ganell de Santiago de Compostela.

Karatecas da USC no I Curso de Autodefensa en Galicia

[24/01/2011] Dous membros do club da USC, Óscar Lafuente López e Samuel Jarque Abizanda, participaron no I Curso de Autodefensa en Galicia, organizado pola Federación Española de Karate.

David Santos, subcampión galego xuvenil de Campo a Través

[17/01/2011] O atleta do Club USC, David Santos Domínguez, acadou esta pasado domingo o título de subcampión galego de Campo a Través na categoría xuvenil no Memorial Alejandro Lorenzo que se celebrou no circuíto de Monterrei en Ourense.