Inicio > Actualidade > Novas

Exitosa participación da USC no Campionato Provincial Escolar en Pista

[04/05/2011] Os atletas do clube USC protagonizaron unha brillante participación no Campionato Provincial Escolar en Pista celebrado o pasado sábado nas pistas municipais do Concello da Pobra.

Corrección de erros nas puntuacións finais do proceso de selección do Xerente da Fundación

[03/05/2011] Faise pública unha corrección de erro na transcrición da puntación total resultado da suma das dúas fases do proceso selectivo para a contratación do xerente da Fundación USC Deportiva.

O equipo de fútbol da USC ascende á División de Honra do fútbol veterano

[02/05/2011] A falta de tres partidos para rematar a Liga 2010-11, o equipo de futbol da USC acadou o ascenso a División de Honra. Polo que a próxima tempada competirá na máxima categoría do futbol veterano de Compostela

Judo: excelentes resultados no Campionato de España Sub-23

[02/05/2011] Os judocas da USC lograron tres medallas de ouro na Fase Sector Oeste do Cambionato de España Sub-23 que se celebrou o pasado domingo 1 de maio en Pola de Lena, Asturias).

Previsións deportivas da fin de semana.

[29/04/2011] A cita do sábado é co atletismo na Pobra do Caramiñal. O domingo tenis e judo comparten protagonismo.