Inicio > Actualidade > Novas

Competicións deportivas da fin de semana

[31/03/2011] Xornada do sábado dedicado ás carreiras de orientación e taekwondo. O tenis terá o protagonismo o domingo.

Undécima rolda da Liga Galega de Xadrez

[31/03/2011] Xornada que despide por este ano a Liga, a USC na División de Honra logrou o empate fronte a Liceo Ourense e a USC Xuvenil en Primeira División perdeu pola mínima diante da Casa da Xuventude de Vilagarcía de Arousa.

Resultados das competicións de tenis

[30/03/2011] O sábado 26 os equipos da USC venceron nos encontros co Club de Tenis da Coruña e co Club de Tenis de Negreira, respectivamente, no Campionato de Galicia de Equipos Infantís e no de Equipos Veteráns. Na xornada dominical, no Campionato de Galicia por Equipos de 2ª B, o conxunto da USC caeu pola mínima fronte ao Club de Tenis Lalín.

O mércores comeza a súa andaina a Liga de Deportes Tradicionais

[29/03/2011] O vindeiro mércores, 30 de marzo, principia a Liga de Deportes tradicionais nas modalidades de billarda, bolos celta e chave.

Karatecas da USC, bronce no Campionato de España Senior de Karate

[28/03/2011] Esta pasada fin de semana, a selección galega obtivo unha medalla de bronce na modalidade de Kata por Equipos no XLII Campionato de España Senior de Karate que se celebrou en Ciudad Real.