Inicio > Actualidade > Novas

Aprazamento do Curso de Escalada Nivel I por previsión de mal tempo

[21/10/2010] Debido á previsión de mal tempo para os días 23 e 24 de outubro, aprázase a realización do Curso de Escalada para os días 6 e 7 de novembro. Continúa aberto o prazo de inscrición.

Reunión de país e nais dos admitidos no Verán CampUSC 2010

[16/06/2010] A Fundación USC Deportiva convoca aos pais e nais dos nenos e nenas admitidos en todas as quendas do Verán CampUSC 2010 e fai pública a listaxe de admitidos e excluídos para a vindeira quenda do 1 ao 16 de xullo.

Listaxe de admitidos/as no programa Verán CampUSC 2010

[09/06/2010] A Comisión de segumento do Verán CampUSC acordou admitir todas as solicitudes de inscrición da quenda de xuño, segunda quenda de xullo (19-23), terceira (26-30 de xullo) e mais a quenda de setembro. No tocante a primeira quenda de xullo (1-16 xullo) acordouse admitir a todos os nenos e nenas inscritos en máis dunha quenda e/ou con algún irmán tamén inscrito nesta ou noutra quenda.

O Club USC de Tenis gaña o Campionato de Galicia

[28/05/2010] O equipo do Club USC de Tenis de 2ª categoría masculina gañou o Campionato de Galicia da categoría ao impoñerse ao Círculo Cultural e Mercantil de Vigo por 4 a 3.

Javier Castro coa selección galega de atletismo no Campionato de España

[27/05/2010] O atleta do USC Javier Castro Sanzeri foi convocado para asistir coa selección galega ó Campionato de España por selección autonómicas escolar que se celebrará do 4 o 6 de xuño en Lloret de Mar.