Inicio > Actualidade > Novas

Resultados das competicións de tenis

[30/03/2011] O sábado 26 os equipos da USC venceron nos encontros co Club de Tenis da Coruña e co Club de Tenis de Negreira, respectivamente, no Campionato de Galicia de Equipos Infantís e no de Equipos Veteráns. Na xornada dominical, no Campionato de Galicia por Equipos de 2ª B, o conxunto da USC caeu pola mínima fronte ao Club de Tenis Lalín.

O mércores comeza a súa andaina a Liga de Deportes Tradicionais

[29/03/2011] O vindeiro mércores, 30 de marzo, principia a Liga de Deportes tradicionais nas modalidades de billarda, bolos celta e chave.

Karatecas da USC, bronce no Campionato de España Senior de Karate

[28/03/2011] Esta pasada fin de semana, a selección galega obtivo unha medalla de bronce na modalidade de Kata por Equipos no XLII Campionato de España Senior de Karate que se celebrou en Ciudad Real.

Resultados na Liga Galega de Orientación

[28/03/2011] Na terceira proba da Liga Galega de Orientación, en Forgoselo, o pasado sábado 26 de marzo, os atletas da USC acadaron dúas salientables vitorias, Aitor Sampedro en iniciación curta e Laura Martínez en Damas 21.

Judo, tenis e atletismo na fin de semana

[24/03/2011] Os atletas da USC mídense en diversas probas o sábado 26. Os judokas disputan a Fase Sur do Campionato Escolar e os tenistas dos equipos infantís e absolutos teñen cita o sábado e o domingo.