Inicio > Actualidade > Novas

Sendeirismo: Track GPS da saída Pazos de Arenteiro - Leiro

[09/02/2011] Xa está dispoñíbel o Track GPS da ruta Pazos de Arenteiro a Leiro, de 12 quilómetros, que se realizará na saída do vindeiro sábado día 12 de febreiro.

Natación: 3º xornada da Liga Alevín

[09/02/2011] Resultados da Terceira Xornada da Liga Alevín de Natación que tivo lugar o pasado sábado 5 na piscina de Santa Isabel en Santiago de Compostela.

A USC nos Campionatos Galegos Universitarios de Deportes Colectivos

[09/02/2011] O 9 e 10 de febreiro dispútanse os Campionatos Galegos Universitarios de Deportes Colectivos, a anfitriona é a Universidade de Vigo e o escenario o Campus de Ourense. A USC acode con equipos de todas as modalidades nas que se desenvolve a competición tanto na vertente masculina coma na feminina.

Deporte no campus de Lugo, segundo cuadrimestre

[08/02/2011] O xoves 10 de febreiro ábrese o prazo de inscrición nas actividades deportivas impulsadas pola USC no Campus de Lugi no segundo cuadrimestre, a partir do 28 de febreiro.

Dous ouros, unha prata e un bronce no Campionato galego xuvenil e iunior

[07/02/2011] No Campionato galego xuvenil-iunior en pista cuberta, celebrado o sábado 5, na Coruña, David Santos Domínguez proclamouse campión galego xuvenil de 15 ML e Juan Capeáns Tubío venceu na proba junior de 400 ML. Ademáis Paulina Sahelices López foi prata na proba de 800 ML junior feminina e Rosa María Manzano Gómez bronce na de 200 ML junior feminina.