Inicio > Actualidade > Novas

Sendeirismo: Tracks GPS da ruta do Belelle

[10/03/2011] Xa está dispoñíbel track GPS da ruta do Belelle que se realizará o vindeiro día 12 de marzo.

Convocatoria dunha praza de Xerente para a Fundación USC Deportiva

[09/03/2011] Convócase unha praza de Xerente para a Fundación USC Deportiva. O prazo de presentación de solicitudes comeza o 7 de marzo e esténdese ata o 15 do mesmo mes, ambos os dous incluídos.

Resultados na Liga Galega de Orientación

[08/03/2011] Na segunda proba da Liga Galega de Orientación celebrada na Baiuca, en Arteixo, Miguel Ramón gañou en Homes 21 e Pilar Veiga foi segunda en Damas Elite.

Magnífica participación no stage de judo solo

[04/03/2011] O I Stage Judo Solo, celebrado na sala de artes marciais da USC o sábado 26 de febreiro, saldouse cun grande éxito de participación. O stage contou coa presenza do judoka Marcial Romero Azpitarte, membro da selección española de judo e adestrador do Centro de Tecnificación Deportiva de Judo.

Previsións deportivas

[04/03/2011] Intenso sábado de actividades deportivas: Taekwondo, tenis, xadrez fútbol e carreiras de orientación.