Inicio > Actualidade > Novas

O equipo de fútbol da USC ascende á División de Honra do fútbol veterano

[02/05/2011] A falta de tres partidos para rematar a Liga 2010-11, o equipo de futbol da USC acadou o ascenso a División de Honra. Polo que a próxima tempada competirá na máxima categoría do futbol veterano de Compostela

Judo: excelentes resultados no Campionato de España Sub-23

[02/05/2011] Os judocas da USC lograron tres medallas de ouro na Fase Sector Oeste do Cambionato de España Sub-23 que se celebrou o pasado domingo 1 de maio en Pola de Lena, Asturias).

Previsións deportivas da fin de semana.

[29/04/2011] A cita do sábado é co atletismo na Pobra do Caramiñal. O domingo tenis e judo comparten protagonismo.

Proceso de selección da xerencia: puntuacións obtidas na fase II e proposta provisoria de resolución do proceso

[26/04/2011] Faise pública a puntuación obtida polos candidatos na fase II do proceso selectivo e a puntuación total resultado da suma das dúas fases. Igualmente faise pública a proposta provisoria do aspirante que superou o proceso selectivo – Óscar Hermida Otero – e a apertura dun prazo de sete días naturais para facer reclamacións ao acordo provisorio.

Proceso de selección da xerencia: Puntuación obtida polos candidatos na primeira parte da fase II e convocatoria da segunda parte da fase II: entrevista

[26/04/2011] Puntuación obtida polos candidatos na primeira parte da fase II do proceso selectivo e convocatoria da segunda parte da fase II: entrevista: para o día de hoxe 26 de abril para os candidatos: Paula Dios Suárez (ás 16.30 h.), Alexandre Fernández Fernández (ás 17.15 h.) e Óscar Hermida Otero (ás 18 horas).