Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Excelente actuación dos nadadores e nadadoras do USC na xornada final da Copa Galega de Clubes de 3ª División.

[11/05/2011] O Club da USC non puido lograr o ascenso a 2ª división, tarefa deportivamente moi complicada que pasaba por unha vitoria fronte ao Cidade de Santiago, un equipo veterano con moitos nadadores experimentados na Primeira División.

Dobre prata de Susana Rodríguez en Ciclismo Adaptado

[11/05/2011] A paratriatleta Susana Rodríguez, nadadora do USC, debutou con dúas pratas no Campionato de España de Ciclismo Adaptado, demostrando que a súa preparación de cara ao europeo e mundial de paratriatlón está moi ben encamiñada.

Tres podios da USC no Campionato Galego de Milla en Ruta e mil metros

[10/05/2011] Manuel Guerra Méndez, Fernando Vales Ferreira e Esther Pedrosa Carrete asinaron unha brillantísima participación no Campionato Galego de Milla en Ruta celebrado o pasado fin de semana no Concello de Padrón.

María Isabel Fraga imponse no Trofeo Universidade de Vigo na categoría en D -35

[10/05/2011] María Isabel Fraga, en d-35, subiu ao máis alto do podio no X Trofeo Universidade de Vigo de Orientación que se celebrou, no Galiñeiro, o sábado 7 de maio. Paula Fernández, en 2FC, fíxose cun segundo posto e Cristina Duro, en D -21, acadou o terceiro lugar na clasificación.

Competicións deportivas do sábado 7 e domingo 8

[06/05/2011] Os deportistas da USC compiten o sábado na Liga Galega de Orientación, no Campionato galego Sub-21 de Taekwondo e nas competicións infantil e cadete de judo en Ibiza. O domingo o protagonismo é para o Campionato Galego de Tenis por Equipos Absolutos Masculinos 2ª categoría B.