Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do monte do Cádavo

[20/12/2018] Track GPS, MIDE e mapa da ruta do monte do Cádavo en Cuntis que se realizará o próximo sábado día 22.

Resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

[18/12/2018] Faise pública a resolución definitiva do proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Guillermo Martínez Marcos gaña o VI Concurso de Postais de Nadal

[17/12/2018] O xurado do VI Concurso de Postais de Nadal da USC reunido o pasado xoves 14 declarou gañador o debuxo de Guillermo Martínez Marcos, de 4 anos de idade. O premio consistirá nunha praza no Verán CampUSC 2019 e un vale de 100 € para canxear en material deportivo. O xurado outorgou tamén un accésit, que consistirá nun pequeno lote de libros, a Malena Guillín Barral, de 9 anos de idade.

Resultados das Fases I e II, listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada no proceso selectivo para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[13/12/2018] Publícanse os resultados das Fases I e II do proceso selectivo, a listaxe das puntuacións e a proposta provisoria da persoa seleccionada para a contratación pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Competicións da fin de semana

[13/12/2018] Axenda deportiva do Club USC con importante citas de atletismo, natación, fútbol e tenis veterano.