Inicio > Actualidade > Novas

Fundación USC Deportiva. En negro, contra as violencias

[20/11/2017] A Fundación USC Deportiva fai parte da campaña «En negro, contra as violencias», que suma nesta edición de 2017 co apoio de case 4.000 establecementos comerciais e entidades sociais e mais 75 concellos galegos, que aspiran a situar a loita contra a violencia machista como prioridade das políticas públicas.

Competicións do Club USC na fin de semana

[16/11/2017] Intensa axenda deportiva do Club USC na fin de semana con convocatorias de fútbol veterano, natación, taekwondo e dobre xornada de competicións de tenis.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de subida ao Capeloso

[16/11/2017] Xa están dispoñibles os tracks GPS, o mapa e o MIDE da primeira actividade que facemos este curso dentro da programación de montaña: a subida ao Capeloso.

Emma Fernández, Martín Blanco e Marta Pedrouzo clasificados para a Copa Xunta de Galicia de Taekwondo

[13/11/2017] Na Copa Deputación, 3 taekwondistas do Club USC clasificáronse, o pasado domingo 5 de novembro, para participar na Copa Xunta de Galicia que terá lugar o próximo sábado 18 en Calo (Teo)

Competicións do Club USC na fin de semana

[10/11/2017] Na fin de semana de San Martiño, tenis, fútbol de veteráns e natación protagonizan as principais citas deportivas do Club USC.