Inicio > Actualidade > Novas

Novas

[20/03/2018] Faise pública a listaxe de admitidos e excluídos do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta convocado pola Fundación USC Deportiva. As persoas excluídas poderán corrixir o defecto que motivo a exclusión, de acordo coa base 6 da convocatoria, nun prazo de 3 días naturais a contar desde a publicación deste acordo.

Competicións do Club USC na fin de semana

[15/03/2018] Na fin de semana, Club USC ten unha completa axenda deportiva que axunta atletismo, tenis, xadrez e fútbol de veteranos.

Taekwondo: Lorena Dias proclámase campioa na categoría Muller Absoluta Medio e o equipo Muller absoluto da USC faise co bronce no Campionato Galego Promesas 2018

[14/03/2018] O sábado 10 de marzo celebrouse, no pavillón do Gatañal en Cangas, o Campionato Galego Promesas coa participación de 300 deportistas. Lorena Dias Gomez, taekewondista do Club USC, logrou o Ouro na categoría Muller Absoluta Medio (- 73 kg ) na final contra María Lema Martínez (Dobok).

35 deportistas e 16 clubs participaron no Campionato de Karate da USC

[13/03/2018] O pasado sábado 10 de marzo celebrouse o Campionato de Karate da USC no que participaron 35 deportistas pertecentes a 16 clubs nas modalidades de Kata, Kumite e Para-karate. A organización do evento contou coa colaboración da Fundación USC Deportiva e do seu coordinador da sección de karate Óscar Lafuente. A entrega de medallas correu a cargo de Miguel Magán, director do Servizo de Deportes da USC, e Carmen Barro, presidenta da Federación Galega de Karate.

[12/03/2018] Faise pública a Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta.