Inicio > Actualidade > Novas

Recomendacións de actividade física e vida activa no fogar

[25/03/2020] A pesar da situación de confinamento podemos seguir aproveitando os beneficios da práctica de actividade física. Nesta achega, xunto a unhas pautas xerais de actuación e rutinas aconsellables durante o confinamento, atoparás catro programas de actividade física.

Actualización do Protocolo de servizo da Fundación USC Deportiva diante da situación creada polo COVID-19

[16/03/2020] Co fin de garantizar a saúde dos usuarios e traballadores, seguindo as indicacións das autoridades sanitarias en relación ao COVID-19, o goberno estatal e a Xunta de Galicia, a Fundación adopta as seguintes medidas: 1/ Habilitación de traballo non presencial para o persoal e así evitar riscos de contaxio colectivo do equipo de traballo na sede da Fundación. 2/ A prestación de servizos deportivos a entidades, institucións, etc. queda suspendida ao 100% desde o día 14 de marzo. 3/ A sede da entidade permanecerá pechada.

[13/03/2020] Co fin de garantizar a saúde dos usuarios e traballadores, seguindo as indicacións das autoridades sanitarias en relación ao COVID-19, a Fundación adopta as seguintes medidas: 1/ Habilitación de traballo non presencial para o persoal e así evitar riscos de contaxio colectivo do equipo de traballo na sede da Fundación. 2/ A prestación de servizos deportivos a entidades, institucións, etc. queda suspendida ao 100% desde o día 14 de marzo.3/ Sempre haberá unha persoa de maneira presencial nas nosas oficinas para a atención telefónica.

Aprazados os cursos de formación IV Xornada Teórico-Práctica de Iniciación á Autodefensa e o Obradoiro de Kung Fu

[12/03/2020] Seguindo as indicacións das autoridades sanitarias e deportivas de Galicia e tendo en conta a actitude preventiva que debemos manter toda a sociedade en xeral para previr a propagación do coronavirus COVID-19, a Fundación USC Deportiva apraza tanto a IV Xornada Teórico-Práctica de Iniciación á Autodefensa prevista para este sábado 14 coma o Obradoiro de Kung Fu programado para o sábado 28 de marzo. Nas vindeiras semanas comunicaranse as novas datas.

Atletismo: O club USC na Gala Circuíto Deputación e no Campionato de Galicia Sub 16 en Pista Cuberta

[09/03/2020] O Pazo de Mariñán (Abegondo) acolleu, o venres 6, a Gala do VII Circuíto de Carreiras da Deputación da Coruña na que a atleta do club USC Lucía Taboada Codesido recibiu o galardón como gañadora femenina da categoría sub 10 (benxamín). Ademais o sábado 7 desputouse, na pista cuberta de Expourense, o Campionato de Galicia Sub 16.