Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[31/05/2018] Axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de xuño.

Prazas dispoñibles na 1ª, 3ª, 4ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[31/05/2018] Unha vez finalizado o prazo para que as persoas inicialmente admitidas formalizasen a súa praza e unha vez chamadas todas as persoas das listas de agarda da 1ª, 3ª e 5ª quenda, ábrese un novo prazo de inscrición para completar as prazas dispoñibles nestas dúas quendas. Tamén hai prazas dispoñibles na 4ª quenda.

Natación: Sotelo, Cotos e Cabanelas no podio do Campionato Galego de Augas Abertas

[29/05/2018] Tres nadadores do Club USC subiron ao podio do Campionato Galego de Augas Abertas que se celebrou na praia fluvial da Freixa, en Ponteareas, o pasado sábado 26 de maio. Diego Sotelo proclamouse campión galego na categoría master 40-44 e Ana Cotos subcampioa na categoría senior mentres Pablo Cabanelas se facía co bronce na categoría master 35-39.

Novo prazo para optar ás vacantes da 4ª quenda do Verán CampUSC 2018

[28/05/2018] Unha vez finalizado o prazo para que as persoas, que inicialmente estaban admitidas, formalizasen a súa praza. Ábrese un novo prazo de inscrición para completar as prazas aínda dispoñibles na 4ª quenda (Do 23 ao 31 de xullo de 2018).

Competicións deportivas do Club USC

[25/05/2018] Atletismo, fútbol veterano, natación, tenis e xadrez organizan a axenda deportiva do Club USC na última fin de semana de maio.