Inicio > Actualidade > Novas

Verán CampUSC: circuíto de duatlón co Club de Triatlón Arcade Inforhouse

[06/07/2018] O Verán CampUSC 2018 acolleu unha sesión de duatlón, organizada en colaboración do Club de Triatlón Arcade Inforhouse, na que participaron rapazas e rapaces maiores de sete anos. O circuíto de duatlón desenvolveuse na praza Rodríguez Cadarso no Campus Vida.

Prazas cubertas na 3ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[04/07/2018] Xa non é posible inscribirse na 3ª nin 5ª quenda ao estar cubertas as cen prazas ofertadas. Lembramos que está aberto o prazo de inscrición na 4ª quenda ata completar as prazas dispoñibles, que se van cubrindo por rigorosa orde de inscrición.

Calidade docente e altísima participación na Xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas

[02/07/2018] O domingo 1 de xullo finalizaron as Xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas que facían parte dos Cursos de Verán da USC. O curso organizado pola Fundación USC Deportiva contou co colaboración do Concello de As Pontes e sumou 30 alumnos e 9 relatores. Durante 3 xornadas, o Curso de Verán converteuse nun espazo de ricaz convivencia entre xestores deportivos de toda Galicia que destacaron, na súa avaliación, a calidade dos relatores que dinamizaron as sesións achegando coñecementos expertos e estimularon unha activa participación dos asistentes.

Inauguración do Curso de Verán da USC «Organización e xestión de entidades deportivas»

[29/06/2018] Hoxe comezou o Curso de Verán «Organización e xestión de entidades deportivas» no participan 30 alumnos e que se desenvolverá ata o domingo 1 de xullo nas instalacións da Casa Dopeso no Concello das Pontes de García Rodríguez. A inauguración das xornadas correu a cargo do concelleiro de Deportes das Pontes, Jesús Tembrás, María do Mar Lorenzo Moledo, vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, e de Óscar Hermida, xerente da Fundación USC Deportiva.

Competicións da fin de semana

[28/06/2018] A axenda deportiva do Club USC despídese de xuño e da a benvida a xullo con citas co atletismo e coa natación.