Inicio > Actualidade > Novas

En marcha a segunda edición do Verán CampUSC

[21/05/2010] Por segundo ano consecutivo a Vicerreitoría de Cultura da USC encomendou á Fundación USC Deportiva a organización do Verán CampUSC: campamento urbano deportivo dirixido aos nenos e nenas de 3 a 12 anos de idade, que posibilitará a conciliación da vida laboral e familiar dos membros da comunidade universitaria.
Participantes na III Carreira Popular Solidaria

IV Carreira Pedestre Popular Solidaria 2010

[12/05/2010] O domingo 16 de maio celebrarase a IV Carreira Pedestre Popular Solidaria 2010, que conta coa participación na organización, entre outros, da Fundación USC Deportiva. Comezará ás 11:00 horas e levarase a cabo nun circuito polo Campus Sur, en Santiago.

Recepción aos atletas medallistas nos pasados Campeonatos de España

[08/03/2010] O vindeiro xoves 11 de marzo o Secretario Xeral para o Deporte Xosé Ramón Lete, fará unha recepción oficial a todos os atletas medallistas nos Campeonatos de España celebrados entre o 1 de xaneiro eo 8 de marzo de 2010.

Dous podios no Campionato de España de Atletismo para veteráns

[07/03/2010] Os equipo de veteráns da USC participou esta pasada fin de semana no Campionato de España celebrado en A Coruña e obtivo un campionato e un subcampionato de España.
Cartel do Campionato de España en Pista Cuberta

Campionato de España de Veteráns en Pista Cuberta

[18/02/2010] A pasada fin de semana celebrouse en Zaragoza o Campeonato de España de Veteráns en Pista Cuberta, no que Xosé Luís Otero Cepeda se proclamou campión de España en 3000L na categoría M55.