Inicio > Actualidade > Novas

Judo, Campionato de España sub-20: quinto posto para Ana García Esmoris

[07/04/2011] O sábado 2 de abril celebrouse na localidade madrileña de Villaviciosa de Odón unha nova edición do Campionato de España sub-20 na súa fase final, na que participaron Ana García Esmoris e Pablo Forján Somoza.

Karate: Óscar Lafuente e Samuel Jarque, da USC, participaron no IV Curso de Autodefensa da REFK

[05/04/2011] O 2 e 3 de Abril celebrouse en Santiago de Compostela o IV Curso de Autodefensa, organizado pola RFEK en colaboración coa FGK e impartido por José Luis Prieto Méndez, 7º Dan de Karate e Director do Departamento Nacional de Autodefensa da RFEK. Neste curso participaron membros do Club de Karate USC, trátase de Óscar Lafuente López (instrutor do club) e Samuel Jarque Abizanda.

Orientación: María Isabel Fraga e Pilar Veiga vencen en Damas 35 e Damas Élite

[04/04/2011] Na 4ª proba da Liga Galega de Orientación –IX Trofeo El Progreso-Cidade de Lugo, celebrado o pasado sábado, as atletas da USC María Isabel Fraga e Pilar Veiga venceron en Damas 35 e Damas Élite, respectivamente.

Proceso selectivo da praza de xerente da Fundación: listaxe provisoria de admitidos e excluídos

[03/04/2011] Listaxe provisional de admitidos e excluídos no proceso selectivo para a praza de xerente da Fundación USC Deportiva convocado por resolución do 4 de marzo de 2011.

Competicións deportivas da fin de semana

[31/03/2011] Xornada do sábado dedicado ás carreiras de orientación e taekwondo. O tenis terá o protagonismo o domingo.