Inicio > Actualidade > Novas

Vitoria da USC no Campionato Galego de Equipos Infantís de Tenis

[25/05/2011] O pasado sábado 21 disputouse o encontro de volta da final do Campionato Final Campionato de Galicia por Equipos Infantil Masculinos de Tenis con vitoria do Club da USC sobre o Club Deportivo Dereito-Empresariais por 4-1. Este resultado sumado ao 3-2 da ida fai campión ao Club USC por un contundente 7-3.

Lucía Suárez Crespo, bronce no Campionato Galego Infantil en pista

[25/05/2011] A atleta do clube USC Lucía Suárez Crespo acadou a terceira posición na proba de 3.000 ML celebrada a pasada fin de semana en Monterrei (Ourense). Con este resultado Lucía Suárez completa unha brillante tempada na cal desde o Campo a Través, a pista cuberta e agora, a Pista Aire Libre non deixou de colleitar éxitos para o clube.

A Selección Galega Sub-23 calla unha gran actuación con dúas medallas de ouro e tres de bronce

[23/05/2011] No Campionato de España Sub-23 de Judo, Sara Álvarez Folgueira e Alejandro Sanmartín subiron ao máis alto do podio mentres que Vanesa López Rodríguez e Laura Bajo Borján e Daniel González, judoka da USC, gañan o bronce.

Previsións deportivas para a fin de semana

[20/05/2011] A xornada sabatina dálle todo o protagonismo aos judokas da USC.

Nova edición do Verán CampUSC

[19/05/2011] Por terceiro ano consecutivo a Vicerreitoría de Extensión Universitaria, Cultura e Sociedade da USC encomendou á Fundación USC Deportiva a organización do Verán CampUSC: campamento urbano deportivo dirixido aos nenos e nenas de 3 a 12 anos de idade, que posibilitará a conciliación da vida laboral e familiar dos membros da comunidade universitaria.