Inicio > Actualidade > Novas

Previsións deportivas para a fin de semana

[20/05/2011] A xornada sabatina dálle todo o protagonismo aos judokas da USC.

Nova edición do Verán CampUSC

[19/05/2011] Por terceiro ano consecutivo a Vicerreitoría de Extensión Universitaria, Cultura e Sociedade da USC encomendou á Fundación USC Deportiva a organización do Verán CampUSC: campamento urbano deportivo dirixido aos nenos e nenas de 3 a 12 anos de idade, que posibilitará a conciliación da vida laboral e familiar dos membros da comunidade universitaria.

Esther Pedrosa, campioa galega veterán de Media Marató

[19/05/2011] A atleta do clube USC Esther Pedrosa Carrete proclamouse o pasado domingo 15 de maio Campiona Galega de Veteráns de Media Maratón sendo a súa vez 3Ş clasificada na proba absoluta (medalla de bronce).

David Santos medalla de ouro de 1.500 ML no Campionato Galego Xuvenil

[16/05/2011] O pasado sábado disputouse no Barco de Valdeorras o Campionato Galego da categoría xuvenil no cal tomaron parte varios atletas do clube USC. Salientou unha vez máis a actuación do atleta David Santos Domínguez que subiu ao máis alto do podio nos 1.500 ML.

Previsións deportivas da fin de semana

[13/05/2011] O protagonismo da fin de semana é para o atletismo e o kárate.