Inicio > Actualidade > Novas

Susana Rodríguez Gacio revalidou o título de campiona de España de Paraduatlón

[26/04/2011] A paratriatleta Susana Rodríguez Gacio, e a súa guía Alba Cuba, subiron ao máis alto do podio do Campionato de España de Paraduatlón na categoría TRI6, que se celebrou en Soria o pasado 16 de abril. Rodríguez Gacio demostrou novamente a súa grande capacidade competitiva e adaptación neste tipo de probas e revalidou o título que xa acadou en 2010 en Xixón.

Resultados positivos na 4ª xornada da Liga Infantil de Natación

[26/04/2011] A pasada xorndada da Liga Infantil de Natación achegou un balance positivo para os nadadores e nadadoras da USC baixaron as suas marcas. Moi de salientar as actuacións de Ana Cotos, Martiño Rama e Manuel Quintáns.

Previsións deportivas

[20/04/2011] Tempo de protagonismo para as carreiras de orientación do Campionato de España. Ademais, o vindeiro sábado, os equipos infantís masculinos disputan o campionato galego.

Judo: Copa de España Junior Torneo Teresa Herrera

[18/04/2011] O sábado 16 de abril celebrouse a 1ª Copa de España Junior, de categoría internacional e no que se estreou o novo sistema de clasificación directa para o Campionato de España. Este evento contaba con judokas de case todas as Comunidades Autónomas e Portugal, á parte da selección de Alemaña. Foi un test importante para os judokas da USC, dado o nivel competitivo dos participantes, moitos deles medallistas nacionais e europeos.

Judo: Ana García Esmorís no Campionato de España Universitario

[18/04/2011] A participación de Ana García Esmorís no Campionato de España Universitario deulle a oportunidade de medirse con judokas de gran nivel e facerse cunha enriquecedora experiencia.