Inicio > Actualidade > Novas

Esther Pedrosa, campioa galega veterán de Media Marató

[19/05/2011] A atleta do clube USC Esther Pedrosa Carrete proclamouse o pasado domingo 15 de maio Campiona Galega de Veteráns de Media Maratón sendo a súa vez 3ª clasificada na proba absoluta (medalla de bronce).

David Santos medalla de ouro de 1.500 ML no Campionato Galego Xuvenil

[16/05/2011] O pasado sábado disputouse no Barco de Valdeorras o Campionato Galego da categoría xuvenil no cal tomaron parte varios atletas do clube USC. Salientou unha vez máis a actuación do atleta David Santos Domínguez que subiu ao máis alto do podio nos 1.500 ML.

Previsións deportivas da fin de semana

[13/05/2011] O protagonismo da fin de semana é para o atletismo e o kárate.

Taekwondo: María Uría Álvarez, prata no Campionato Galego Sub-21, e Roi Portela, bronce no Open de Rosario

[11/05/2011] O pasado día 7 de maio celebrouse en Boiro o Campionato Galego Sub-21 no que participaron dúas deportistas do Club de Taekwondo da USC, María Uría Álvarez e Enrique Vara.

Excelente actuación dos nadadores e nadadoras do USC na xornada final da Copa Galega de Clubes de 3ª División.

[11/05/2011] O Club da USC non puido lograr o ascenso a 2ª división, tarefa deportivamente moi complicada que pasaba por unha vitoria fronte ao Cidade de Santiago, un equipo veterano con moitos nadadores experimentados na Primeira División.