Inicio > Actualidade > Novas

Novas

[04/05/2011] Resolución do proceso selectivo para ocupar a Xerencia da Fundación USC Deportiva en favor de Óscar Hermida Otero.

Resultados dos equipos de tenis na USC

[04/05/2011] Os encontros de tenis da fin de semana ofrecen como balance dous triunfo da USC, no Campionato de Galicia por Equipos Infantís e Campionato de Galicia por Equipos Absolutos Masculinos 4ª categoría, e unha derrota do USC B no Campionato de Galicia por Equipos Absolutos Masculinos.

Exitosa participación da USC no Campionato Provincial Escolar en Pista

[04/05/2011] Os atletas do clube USC protagonizaron unha brillante participación no Campionato Provincial Escolar en Pista celebrado o pasado sábado nas pistas municipais do Concello da Pobra.

Corrección de erros nas puntuacións finais do proceso de selección do Xerente da Fundación

[03/05/2011] Faise pública unha corrección de erro na transcrición da puntación total resultado da suma das dúas fases do proceso selectivo para a contratación do xerente da Fundación USC Deportiva.

O equipo de fútbol da USC ascende á División de Honra do fútbol veterano

[02/05/2011] A falta de tres partidos para rematar a Liga 2010-11, o equipo de futbol da USC acadou o ascenso a División de Honra. Polo que a próxima tempada competirá na máxima categoría do futbol veterano de Compostela