Inicio > Actualidade > Novas

Tracks GPS e Mapas das rutas da Fonsagrada

[17/06/2011] Xa está dispoñibles as Rutas do Camiño da República e da Pena Guímara que se realizarán os días 18 e 19 de xuño.

Novo prazo para a inscrición no Verán CampUSC 2011

[13/06/2011] Ábrese un novo período para a inscrición no Verán CampUSC 2011 até completar a totalidade de prazas ofertadas nas difetentes quendas. Hai prazas vacantes nas cinco quendas nas que se desenvolverá o Verán CampUSC.

Fin de semana para o atletismo

[10/06/2011] Esta fin de semana varios atletas do clube USC tentarán acadar as marcas mínimas para os vindeiros Campeonatos Galegos benxamín-alevín e junior-promesa que se disputarán o sábado 18 de xuño en Santiago de Compostela e Vigo respectivamente. Para logralo participarán no II Trofeo de Atletismo Vila de Noia que se celebra o sábado 11 de xuño.

Ruta do Castelo de Pambre e Torrentes de Mácara: Tracks GPS e Mapa

[09/06/2011] O vindeiro sábado 11 realizarase a ruta do Castelo de Pambre e Torrentes de Mácara de 12 quilómetros de lonxitude, cun trazado de desniveis e dificultades medias. Sairase ás 9 horas e retornarase ás 19.30 h.

Exitosa participación dos atletas da USC no Campionato de Veteráns

[08/06/2011] O sábado día 4 disputouse en Pontevedra o Campionato Galego Veterán en Pista ao Aire Libre, cita na que os atletas do Club USC engrosaron o medalleiro da tempada.