Inicio > Actualidade > Novas

Tres podios da USC no Campionato Galego de Milla en Ruta e mil metros

[10/05/2011] Manuel Guerra Méndez, Fernando Vales Ferreira e Esther Pedrosa Carrete asinaron unha brillantísima participación no Campionato Galego de Milla en Ruta celebrado o pasado fin de semana no Concello de Padrón.

María Isabel Fraga imponse no Trofeo Universidade de Vigo na categoría en D -35

[10/05/2011] María Isabel Fraga, en d-35, subiu ao máis alto do podio no X Trofeo Universidade de Vigo de Orientación que se celebrou, no Galiñeiro, o sábado 7 de maio. Paula Fernández, en 2FC, fíxose cun segundo posto e Cristina Duro, en D -21, acadou o terceiro lugar na clasificación.

Competicións deportivas do sábado 7 e domingo 8

[06/05/2011] Os deportistas da USC compiten o sábado na Liga Galega de Orientación, no Campionato galego Sub-21 de Taekwondo e nas competicións infantil e cadete de judo en Ibiza. O domingo o protagonismo é para o Campionato Galego de Tenis por Equipos Absolutos Masculinos 2ª categoría B.

Track e mapa da ruta de Carnota a O Pindo

[06/05/2011] Xa está dispoñíble o Track GPS e o mapa da ruta do sábado 7 que de Carnota nos leva á vila do Pindo.

[04/05/2011] Resolución do proceso selectivo para ocupar a Xerencia da Fundación USC Deportiva en favor de Óscar Hermida Otero.