Inicio > Actualidade > Novas

Novas

I Xornada de Campo a Través Escolar con excelentes resultados dos atletas do Club USC

[21/12/2010] Os atletas do Club USC acadan 5 dos 8 podios posibles na primeira xornada de Cross Escolar

I Xornada da Liga de Judo do Concello de Oleiros

[21/12/2010] O Club USC clasificou tres dos catro equipos cos que participaba para a liga avanzada da vindeira xornada.

I Xornada de Campo a Través Escolar

[16/12/2010] Terá lugar o 18 de decembro no parque Eugenio Granell e nela participarán os rapaces da Escola de Atletismo da USC.

XXII Festa do Tenis

[14/12/2010] O Club USC recibirá o premio de Campión Galego por Equipos Absolutos Masculinos 2ª Categoría.

Campionato de Europa de Campo a Través

[03/12/2010] Ester Navarrete Santana, atleta da Escola de Atletismo da USC, seleccionada para participar no Campionato de Europa de Campo a Través. Na expedión española tamén viaxará Manuel Vigo Otero, adestrador do Club USC e seleccionador galego de medio fondo.