Inicio > Actualidade > Novas

Javier Castro coa selección galega de atletismo no Campionato de España

[27/05/2010] O atleta do USC Javier Castro Sanzeri foi convocado para asistir coa selección galega ó Campionato de España por selección autonómicas escolar que se celebrará do 4 o 6 de xuño en Lloret de Mar.

En marcha a segunda edición do Verán CampUSC

[21/05/2010] Por segundo ano consecutivo a Vicerreitoría de Cultura da USC encomendou á Fundación USC Deportiva a organización do Verán CampUSC: campamento urbano deportivo dirixido aos nenos e nenas de 3 a 12 anos de idade, que posibilitará a conciliación da vida laboral e familiar dos membros da comunidade universitaria.
Participantes na III Carreira Popular Solidaria

IV Carreira Pedestre Popular Solidaria 2010

[12/05/2010] O domingo 16 de maio celebrarase a IV Carreira Pedestre Popular Solidaria 2010, que conta coa participación na organización, entre outros, da Fundación USC Deportiva. Comezará ás 11:00 horas e levarase a cabo nun circuito polo Campus Sur, en Santiago.

Recepción aos atletas medallistas nos pasados Campeonatos de España

[08/03/2010] O vindeiro xoves 11 de marzo o Secretario Xeral para o Deporte Xosé Ramón Lete, fará unha recepción oficial a todos os atletas medallistas nos Campeonatos de España celebrados entre o 1 de xaneiro eo 8 de marzo de 2010.

Dous podios no Campionato de España de Atletismo para veteráns

[07/03/2010] Os equipo de veteráns da USC participou esta pasada fin de semana no Campionato de España celebrado en A Coruña e obtivo un campionato e un subcampionato de España.