Inicio > Actualidade > Novas

Iniciou a súa andaina o Verán CampUSC 2011

[23/06/2011] Desde hoxe ao día 1 de xullo desenvolverase a primeira quenda do Verán CampUSC 2011. Máis de corenta nenos e nenas participarán nun completo programa que inclúe, entre outras actividades, xogos populares, manualidades, psicomotricidade, contacontos e debuxo, así como actividades de iniciación deportiva ao taekwondo, judo, xadrez, atletismo, tenis ou orientación.

Programación de actividades da primeira quenda do Verán CampUSC

[22/06/2011] Faise pública a programación da primeira quenda, do 23 de xuño ao 1 de xullo.

Información para as familias sobre o desenvolvemento do Verán Campus 2011

[22/06/2011] Publícase un documento coas principais recomendacións e aspectos relevantes a ter en conta para un correcto desenvolvemento do Verán CampUSC 2011.

Magnífica actuación dos atletas da USC no Campionato Junior - Promesa

[21/06/2011] Na pasada fin de semana nas Pistas Municipais de Balaídos (Vigo) celebrouse o o Campionato Galego Junior - Promesa no que os atletas da USC lograron unha medalla de ouro en 400 ML, dúas pratas e tres bronces.

Karate: exames de grao

[20/06/2011] O pasado xoves 16 de xuño, o Club USC de Karate realizou os exames de grao correspondentes ao presente curso. Todos os alumnos do club, que se presentaron, superaron con éxito as diferentes probas físicas e técnicas nas que consistiu o exame de karate.