Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación de persoal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

[28/11/2018] Faise pública a resolución de nomeamento da Comisión de Valoración do proceso selectivo para a contratación dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas pola Fundación USC Deportiva.

Competicións deportivas do Club USC

[22/11/2018] A triade fútbol, tenis e natación domina a axenda deportiva do Club USC no último fin de semana de novembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia

[22/11/2018] Dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia que se realizará o próximo sábado 24 de novembro.

Convocatoria para a contratación de personal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[20/11/2018] A Fundación USC Deportiva convoca un posto de traballo como Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Fundación USC Deportiva. En negro, contra as violencias

[19/11/2018] A Fundación USC Deportiva fai parte da campaña «En negro, contra as violencias», que na edición de 2018 suma o apoio milleiros establecementos comerciais e entidades sociais e 102 concellos galegos, que aspiran a situar a loita contra a violencia machista como prioridade das políticas públicas.