Inicio > Actualidade > Novas

A Fundación USC Deportiva na II Feira da Innovación da USC

[03/12/2019] Os pasados 27 e 28 de novembro celebrouse a Feira de Innovación da USC na Cidade da Cultura. A Fundación USC Deportiva colaborou na organización da Feira achegando persoal técnico deportivo que dinamizou as pausas entre as sesións con actividades de zumba, autodefensa e tai chi, entre outras actividades.

Competicións do Club USC na fin de semana

[28/11/2019] Atletismo, fútbol veterano e natación na xornada do sábado e o tenis, o domingo, compoñen o calendario de competicións do Club USC.

25-N. Pola Igualdade e contra a Violencia de Xénero

[25/11/2019] A Fundación USC Deportiva fai seu o chamamento do 25 de novembro, Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra as Mulleres, para denunciar a persistencia e as novas formas de violencia machista e esixir que a erradicación da violencia de xénero pase a ser prioritaria nas axendas políticas, económicas e sociais.

Competicións do Club USC na fin de semana.

[22/11/2019] Tenis, natación e fútbol na axenda deportiva do Club USC da fin de semana.

VII Andaina contra a violencia de xénero "Camiño ao respecto"

[19/11/2019] O vindeiro domingo 24 de novembro vaise celebrar a VII Andaina contra a violencia de xénero "Camiño ao respecto". A andaina sairá ás 11.00 h. do Monte do Gozo e ten prevista a súa chegada á praza do Obradoiro ás 12.30 h., onde se dará lectura a un manifesto contra a Violencia de Xénero.