Inicio > Actualidade > Novas

Abre o prazo para cubrir as prazas vacantes do Verán CampUSC 2020

[15/06/2020] Hoxe abriu o prazo para cubrir as prazas vacantes do Verán Campus. Hai prazas libres en todas as quendas. Para acceder a estas prazas non se fai distinción entre persoas da USC ou alleas á comunidade universitaria.

Verán CampUSC 2020. Apertura de inscrición o luns 8 de xuño

[05/06/2020] O vindeiro luns, 8 de xuño, abriremos a inscrición no Verán CampUSC 2020. Esta edición contará con diversas novidades con respecto a anos anteriores debidas á situación extraordinaria na que nos atopamos.Hai unha moi importante: Non haberá preinscrición, as prazas iranse adxudicando por orde de chegada das inscricións que se farán exclusivamente en liña.

Verán CampUSC 2020

[14/05/2020] Nos últimos anos, durante a segunda quincena de abril abríase a preinscrición no Verán CampUSC. Tendo en conta a extraordinaria situación que estamos vivindo neste momento, na Fundación USC estamos á expectativa das decisións que tomen as autoridades sanitarias. En calquera caso, continuamos traballando na planificación do programa valorando diferentes circunstancias en canto á data de inicio, formato, programación, número de participantes, protocolos de actuación, medidas a adoptar, etc. pero coa intención de levar a cabo este programa de conciliación se as autoridades o permiten. Recomendamos permanecer atentos á nosa páxina web para futuras informacións.

Recomendacións de actividade física e vida activa no fogar

[25/03/2020] A pesar da situación de confinamento podemos seguir aproveitando os beneficios da práctica de actividade física. Nesta achega, xunto a unhas pautas xerais de actuación e rutinas aconsellables durante o confinamento, atoparás catro programas de actividade física.

Actualización do Protocolo de servizo da Fundación USC Deportiva diante da situación creada polo COVID-19

[16/03/2020] Co fin de garantizar a saúde dos usuarios e traballadores, seguindo as indicacións das autoridades sanitarias en relación ao COVID-19, o goberno estatal e a Xunta de Galicia, a Fundación adopta as seguintes medidas: 1/ Habilitación de traballo non presencial para o persoal e así evitar riscos de contaxio colectivo do equipo de traballo na sede da Fundación. 2/ A prestación de servizos deportivos a entidades, institucións, etc. queda suspendida ao 100% desde o día 14 de marzo. 3/ A sede da entidade permanecerá pechada.