Inicio > Actualidade > Novas

Competicións do Club USC na fin de semana

[09/06/2017] O tenis protagoniza, xunto co xadrez, a axenda deportiva do Club USC.

Competicións deportivas do Club USC

[01/06/2017] Axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de maio con importantes citas coa natación, o xadrez, o atletismo e o tenis.

Track GPS, MIDE e mapa da andaina desde Goián a Vila Nova de Cerveira

[01/06/2017] Dispoñibles para consulta e descarga o mapa, MIDE e track GPS da camiñada desde Goián a Vila Nova de Cerceira que se realizará mañá sábado 3 de xuño.

Prazas dispoñibles na 4ª e 5ª quenda do Verán CampUSC 2017

[29/05/2017] Ábrese un novo tempo para realizar a inscrición nas dúas quendas do Verán Campus USC 2017 nas que aínda hai prazas dispoñibles. As prazas libres existentes na cuarta e quinta quenda iranse cubrindo por rigorosa orde de inscrición.

Competicións do Club USC na fin de semana

[26/05/2017] O atletismo sinala a principal cita deportiva do Club USC na última fin de semana de maio coa celebración do XXX Campionato de Galicia de Veteráns en Ourense.