Inicio > Actualidade > Novas

Competicións deportivas do Club USC

[22/11/2018] A triade fútbol, tenis e natación domina a axenda deportiva do Club USC no último fin de semana de novembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia

[22/11/2018] Dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Arnoia que se realizará o próximo sábado 24 de novembro.

Convocatoria para a contratación de personal pola Fundación USC Deportiva dun Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas

[20/11/2018] A Fundación USC Deportiva convoca un posto de traballo como Técnico Deportivo con Especialidade en Actividades Acuáticas.

Fundación USC Deportiva. En negro, contra as violencias

[19/11/2018] A Fundación USC Deportiva fai parte da campaña «En negro, contra as violencias», que na edición de 2018 suma o apoio milleiros establecementos comerciais e entidades sociais e 102 concellos galegos, que aspiran a situar a loita contra a violencia machista como prioridade das políticas públicas.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/11/2018] Fútbol, natación e tenis reclaman o seu protagonismo na axenda de competicións do Club USC cando novembro chega ao seu ecuador.