Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Venres 15 de xuño, remate do prazo de matrícula nas "Primeiras xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas"

[13/06/2018] Estas Xornadas forman parte da Universidade de Verán da USC 2018 e celebraranse os vindeiros días 29, 30 de xuño e 1 de xullo na Casa Dopeso (As Pontes de García Rodríguez). A taxa xeral de matrícula é de 70 € e a reducida de 40 €. As Primeiras xornadas sobre a organización e xestión de entidades deportivas suman 19 horas lectivas e validan o recoñecemento de 1 crédito ECTS.

Circuíto Galego de Augas Abertas: Capelli e Sotelo, do Club USC, suben ao podio da IV Travesía Encoro Os Peares

[12/06/2018] Máis dun cento de nadadores participaron na IV Travesía Encoro Os Peares, organizada polo Club Natación Escualos o pasado 10 de xuño, con distintos percorridos: 300 m na competición infantil, 1.000 m na popular "Trofeo Campus da Auga" e 3.000 m na proba do Circuíto Galego de Aguas Abiertas "Trofeo Peares Inmersión Ligüistica" na que dous membros do Club USC subiron ao podio: Valentina Capelli na categoría Máster 1 e Diego Sotelo (USC) en Máster 2.

Competicións do Club USC na fin de semana

[08/06/2018] O atletismo e o tenis protagonizan a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta do monte Pindo

[08/06/2018] Están xa dispoñibles o track GPS, o mapa e o MIDE da ruta do monte Pindo que se realizará mañá sábado 9 de xuño.

Prazas cubertas na 2ª e 5ª quenda do Verán CampUSC

[05/06/2018] Xa non é posible inscribirse na 2ª nin 5ª quenda ao estar cubertas as cen prazas ofertadas.