Inicio > Actualidade > Novas

Tracks GPS, mapa e MIDE do Camiño dos Faros (Muxía - Cabo Touriñán)

[25/01/2018] Xa están dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa do Tracks GPS, mapa e MIDE do Camiño dos Faros (Muxía - Cabo Touriñán) que se realizará o sábado 27 de xaneiro.

Exitosa participación do Club USC na Fase Zonal do Campionato de Campo a Través de Xogade

[23/01/2018] O equipo alevín feminino –formado por Elda de la Fuente, Lucía Fonseca, Iria Lú, Debritu Paniagua, Demekech Paniagua e Adriana Vila– proclamouse campión da Fase Zonal que se celebrou o pasado sábado no parque Eugenio Granell de Santiago, asemade Mateo Dagnac foi subcampión benxamín masculino e Adrián de la Fuente fíxose co segundo posto no podio na categoría alevín masculino.

Xadrez. Diego Cacheiro, terceiro no campeonato provincial da Coruña sub 14

[22/01/2018] Diego Cacheiro, do Club USC, ocupou a terceira posición da clasificación do Provincial da Coruña quedando por detrás de Claudio Reboredo do ETX Coruña e de Marcos Santos do Alexandre Bóveda. Outros dous xadrecistas, Eduardo Cabanas e Álvaro Torres clasificáronse respectivamente en sexta e décimo terceira posición da categoría sub 14.

Competicións do Club USC na fin de semana

[19/01/2018] Atletismo, fútbol veterano, natación e tenis compoñen a axenda deportiva do Club USC na fin de semana do 20 e o 21 de xaneiro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta por Belesar (Ribeira Sacra)

[18/01/2018] Dispoñibles o Track GPS, MIDE e mapa da ruta por Belesar (Ribeira Sacra) que se realizará o vindeiro 20 de xaneiro.