Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Modificación das bases do VIII Concurso de Postais de Nadal da Fundación Universidade de Santiago de Compostela e nomeamento do xurado.

[10/12/2020] A Fundación modifica o número de membros do xurado do VIII Concurso de Postais de Nadal e fai pública a súa composición.

Comeza a quinta quenda do Verán Campus USC

[31/08/2020] O martes 1 de setembro principia a derradeira quenda da edición de 2020 do Verán CampUSC que finalizará o mércores 9 de setembro. Nas catro quendas previas do Verán CampUSC, entre o 22 de xuño e o 31 de xullo, 259 nenos e nenas participaron nun completo programas de actividades deportivas e de lecer, cun réxime de grupos moi reducidos e seguindo un rigoroso protocolo sanitario e hixiénico.

Programacións e organización dos grupos de entrada da quinta quenda do Verán Campus

[29/08/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da quinta do Verán Campus (1 ao 9 de setembro)

Prazas libres na derradeira quenda do Verán CampUSC

[14/08/2020] O vindeiro 1 de setembro comeza a quinta e derradeira quenda do Verán CampUSC 2020 na que aínda quedan prazas libres. O programa de animación deportiva e do lecer conclúe a tirada deste ano o próximo 9 de setembro. Nas catro quendas previas do Verán CampUSC participaron xa 259 nenos e nenas, con actividades con grupos moi reducidos e suxeitas a un rigoroso protocolo sanitario e hixiénico.

Programacións e organización dos grupos de entrada da cuarta quenda do Verán Campus

[24/07/2020] Publicadas as programacións e a organización dos grupos de entrada da cuarta quenda do Verán Campus (27-31 de de xullo)