Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Convocatoria para a contratación dun/ha coordinador/a e monitor/a con especialidade en taekwondo

[30/11/2017] A Fundación USC Deportiva procede a convocar un posto de traballo como coordinador/a e monitor/a con especialidade en taekwondo. A praza que se convoca é para cubrir unha vacante do persoal fixo descontinuo seleccionado no proceso de selección do 30 de xuño de 2011.

Competicións deportivas do Club USC

[30/11/2017] Nesta primeira fin de semana de decembro comezan as probas do Campionato Escolar de Campo a Través, ademais na axenda do Club USC hai citas co fútbol veterano, o tenis e a natación.

Competicións deportivas do Club USC na fin de semana

[23/11/2017] Fútbol veterano, tenis e taekwondo sinalan as competicións deportivas máis destacadas do Club USC na última fin de semana de novembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Ponte do Porto a Muxía

[23/11/2017] Xa están dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da etapa do Camiño dos Faros entre Ponte do Porto e Muxía do próximo 25 de novembro.

Taekwondo: Emma Fernández e Martín Blanco, medallas de prata na Copa Xunta de Galicia

[21/11/2017] O pasado sábado, 18 de novembro, desputouse no Pavillón Municipal de Calo en Teo (A Coruña) a Copa: Xunta de Galicia de Técnica e o Campionato Galego de Hapkido. Na competición participaron tres taekwondistas do Club USC: Emma Fernández Bouvier, na categoría en Adulto A1 Feminino; Martín Blanco Lagares, na categoría amateur Adulto A1 masculino; e Marta Pedrouzo Piñeiro, na categoría competitiva, Senior 1 Feminino.